Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Er det noen med inngående TA kunnskaper som kan komme med et innspill på hvordan aksjen ser ut nå etter betydelig fall og brudd i tidligere støttenivå?

Sulten Amerikaner i ordreboka :slight_smile:

Når man trodde Desert var i nærheten av å ta ut PR potensialet, så sender de LNC behandling og effekt direkte fra Midtøsten :blush::blush:

15 Likes

Er det noen som fikk sett dagens presentasjon?

Har ikke hatt tid til å se selv desverre, om noen vil komme med et kort referat så settes det stor pris på. :slight_smile:

Ny her, men har fulgt med i kulissene:) Veldig god presentasjon av selskapet og produktet. Om noen la merke til Q&A så var det blant annet spørsmål fra om jeg ikke så feil 2 vingårder, og et Landscaping company from Las Vegas. Kunne også se ut som flere bønder med spørsmål om jordsmonnet de besitter osv. Sikkert mange flere som jeg ikke så også. God start for å få opp interessen fra USA. Ikke noe nytt av info slik jeg kunne se

12 Likes

Klarer ikke å sammenfatte noe referat på sparket, men føler vel at man ikke nødvendigvis ble så mye klokere. Men derimot enda mer betrygget, av å sitte igjen med inntrykket av at dette er hel ved. Gjennomtestet og validert, 100% naturlig, og med betraktelig bedre egenskaper enn alternativet. Som vi alle vet. Bare at det denne gangen ble sagt med tyngde, som åpenbart er viktig for å bli tatt på alvor. Kort sagt en svært overbevisende seanse fra start til slutt.

11 Likes

Planer for USA i 2022:

8 Likes

Veldig solid presentasjon.
Enda mer i dybden og bredden enn tidligere er min mening.
De holdt på i 70 minutter.

Redigert :
Tok bort skjema for usa. @Finance rakk akkurat å publisere før meg :blush:

8 Likes

“Treat nature with nature” (100% organic). Kan ikke bli bedre enn det !

9 Likes

Kan alltids tenkes at det vil ta tid før Mawarid Desert Control er tilstrekkelig oppe og gå, slik at inntektssiden blir hengende etter. Og det er ikke tvil om at de skalerer kraftig opp, som betyr ditto store utgifter. Mao; det finnes visse spørsmålstegn på veldig kort sikt, men har ikke tvil i min sjel om at dette blir et eventyr til slutt.

Tjene penger på å redde livsgrunnlaget i deler av verden. Man kan virkelig ikke få mer vinnvinn enn det.

4 Likes

De har sagt at de kan tilpasse oppskaleringen etter etterspørselen. Så det går nok bra.

1 Like

De starter piloter i USA… hvorfor piloter når teknologien er utprøvet og bevist?

Vel, de har bekreftet at de tar seg betalt for piloter allerede, så slikt sett så tjener de straks sin første dollar :slight_smile:

1 Like

De kjører piloter for å tilpasse ideell blanding LNC til det lokale jordsmonnet. :+1:

9 Likes

Det kom flere spørsmål om salt, pH i jord og vann. Som igjen bekrefter hvor viktig know-how kommer til å bli. I følge den ene som svarte for DSRT kan de tilpasse LNC omtrent til hva som helst.

2 Likes

Joda, men kunne de ikke like gjerne kalt det for prøvetaking med dertil tilpasning av lnc eller noe?

Jeg flisespikker, beklager

To minutter om jordsmonn:

2 Likes

Akkurat det får du ta opp med Sivertsen, ikke meg :joy:

1 Like

Det du nevner om vingårder var svært interessant! Det må jo kunne bli et gigantisk marked for dette hos verdens vingårder? Spesielt hos alle dem som hiver seg på den økologiske trenden! Tenk f. eks. bare på vinprodusenter i California. Sterk økonomi men stadig tørke…

4 Likes

Golfanlegg kan også fort bli et utstillingsvindu. Iom at LNC ikke legger fra seg avleiringer, som det også ble påpekt under presentasjonen. Alt går ned i jordsmonnet ved hjelp av tyngdekraften og legger seg som en naturlig svamp.

6 Likes