Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Det hadde vært stas!

Enda mer stas hadde det vært om de gjorde gårsdagens presentasjon tilgjengelig…

De skriver en transkripsjon med q&a og spørsmål de ikke tok opp under møtet.

Er det ikke ganske absurd at aksjen har falt rundt 20 % de seneste uker, sett i lys av selskapets posisjon og utvikling?

Hva mener du med “posisjon og utvikling”?

Sikkert flott, men det helt klart enkleste for å tilfredstille eksisterende og potensielle aksjonærer ville vel være å… Rett og slett gjøre webcasten tilgjengelig ?

Storfornøyd med selskapet, men synes det er tøvete å ikke gjøre denne umiddelbart tilgjengelig

Det sier seg vel best selv? Vellykkede tester, sannsynlige kontrakter på gang, presentasjon i USA osv.

Kan være enig i det, men kanskje de ønsker å vedlikeholde en mer oversiktlig struktur på det de presenterer slik at de ikke ender opp med et stort antall videoer som delvis dekker det samme?

Det er plausibelt - Selv kan jeg bare snakke for min egen del; og jeg hadde sannsynligvis vektet meg ytterligere opp i dag om jeg hadde hatt tilgang til webcasten i dag

Du kan se den langt der fremme: Hvis (merk hvis) kontraktene lar vente på seg, inntektene ikke kommer tidsnok og markedet begynner å tenke at her trengs det mer penger og mer tid.:blush:

Ved kontrakter og faktisk inntjening kan jeg være enig.

Du kan prøve å kontakte dem, de er veldig på det at det bare er å ta kontakt.

Tilbake til vin diskusjonen som er pågående nå, så har UC Davis utført et forsjøk for gjenbruk av wastewater på vingårder tidligere. Dog fra 2015 men uansett.
Med Michael som vår link til UC Davis så skulle det ikke overraske meg at det blir planlagt et pilot forsjøk på en vingård as we speak :+1:

https://www.npr.org/sections/thesalt/2015/10/07/446096090/california-s-vineyards-pressed-to-turn-less-water-into-wine

1 Like

Neida - de vet nok best; ville jo være skremmende om jeg som amatørinvestor skulle få rett i at det gunstigste var å dele informasjonen umiddelbart med markedet… Da har de jo et gedigent hull i sin investor relations og media strategy?

Jeg ser at de la ut webcast av H2 2021 Operational Update 2 dager etter den var live. Jeg syntes det er godt innenfor.

Håper virkelig DSRT kommer med en timelapse film av et behandlet jorde og ubehandlet jorde snart.
OKS har nevnt at dette jobber de med.

Tenk da har man gode data fra pilot forsjøkene + en film som viser hvor stor fordel man kan få ved å bruke LNC. Og alle vet at Amerikanere elsker filmer.

3 Likes

Vi trenger nok ikke timelapsevideoer av åkre som gror…

Nei, vi trenger en timeline for når inntektsbringende kontrakter inngås -samt litt fokus vekk fra det glødende miljøengasjementet og mer fokus på kroner og øre

Hvordan finner du disse?

Vi kjører like greit en god blanding

2 Likes

Snedig…
“Mawarid Desert Control Agricultural L.L.C.”

Sikkert et datterselskap heleid av “Mawarid Desert Control L.L.C.”

Ny artikkel, uvisst om det er fra vår gamle venn:
https://investornytt.no/desert-control-dsrt-oslo-bors-mest-spennende-vekstaksje/

Er nok en annen luring.

1 Like