Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Tallenes klare tale:


Man kan tenke seg at bruk av LNC frem i tid vil kunne åpne opp for bruk av jordbruksareal som er sårbar for erosjon uten at det bryter med forsikringsvilkårene:
Screenshot_20220128-153623_Chrome

1 Like

Ser ikke poenget med å gi de folkene der oppmerksomhet. Jeg har absolutt null tiltro til noe av det de kommer med uansett.

Bak betalings"mur"?

Er litt skuffet over momentumet her - men det er nok mest fordi jeg er veldig snurt over at de ikke umiddelbart la ut webcasten

Får du lagt ut noe fra teksten?

Håper ingen forventer at DSRT skal ha kraften til å vise fingeren til makro i det korte vinduet. Terskelen til å bli snurt imponerer.

2 Likes

Helt fullstendig enig, men tenker samtidig at det er greit å vite. Som informasjon i form av en ørliten prikk i det store bildet.

Takker og bukker :slight_smile:

For min del er dog makro og evnen til å umiddelbart legge ut en webcast to helt forskjellige saker

Momentum og makro går åpenbart hånd i hånd for tiden.

Hvorfor så travelt?
De kommer med alt når de legger ut. Ppt, video, transcript… .

Dette er et lite selskap som jobber helt enormt.
Ha litt tålmodighet

8 Likes

Fylt på greit denne uken. Umulig å spå utviklingen videre. Kjøper mer da dette er et selskap jeg vil eie langt inn i fremtiden. DSRT har muligens produktet som kan hjelpe mot fremtidens utfordringer. Nemlig det å ha nok mat og vann til alle. God helg til dere alle!

7 Likes

Veien videre?

  • Nyheter fra UEA?
  • Q4 og årsresultat.(Var det 27 Februar)?
    Mer?

Når denne begynner å blomstre kan jeg endelig slutte med tradingen i andre aksjer som suger for å ta igjen litt av det tapte. Et evig jag/mas som tar masse tid, men det går da rette vegen.

4 Likes

Mange som har troen

3 Likes

Vet dette er amatøraften, men har noen en link? Finner intet register der dette er listet til tross for iherdige søk

https://www.adbc.gov.ae/CitizenAccess/Cap/CapHome.aspx?module=Licenses&TabName=Licenses&ShowMyPermitList=N&SearchType=ByTradeName&target=tradename

2 Likes

Tusen takk :slight_smile:

Showing 1-3 of 3
MAWARID DESERT CONTROL L.L.C.
موارد ديزرت كنترول ذ.م.م

MAWARID DESERT CONTROL AGRICULTURAL L.L.C.
موارد ديزرت كنترول الزراعية ذ.م.م

MAWARID DESERT CONTROL LLC
موارد ديزرت كنترول ذ.م.م ذ.م.م

De to øverste er fersk.
Den nederste kom 16 el 17 januar

Denne er også fin, ikke eldre enn desember og vel verdt en titt:

Desert Control has partnered with Mawarid and Barari in Abu Dhabi to accelerate initiatives to strengthen food security for the UAE, and to develop a framework for sustainable land management and climate-smart agriculture that can serve the wider Middle East and North Africa region.

*Alle fokuserer på Mawarid, men Barari er også verdt oppmerksomhet

Meanwhile, in North Africa region:

2 Likes

Stadig flere markeder åpner seg😆

1 Like

Vel, du skal ikke kimse av det!

Uansett så burde alle jorder ha et topplag som hindrer at så mye gjødsel siver ned i drikkevann og grunnvann

Faktisk kan man i utsatte områder forhindre at viktige ferskvannskilder ikke gror igjen med nanoclay

Jeg skjønner ikke hvordan du kobler dette mot LNC