…Og fyrverkeri ble det
Men fatt mot, vi nærmer oss forhåpentligvis en guiding der vi får konkretisert mer rundt marked og etterspørsel, forhåpentligvis også litt rundt utsikter til inntekter
Høyst bemerkelsesverdig at du har fått slik info
Vel, det spørs jo på hva man mener med “finansiell informasjon” da
Muligens mer bekymringsverdig at du eventuelt vet hva som kommer/ ikke kommer- i tillegg til at du råder folk til å selge?
Reell informasjon rundt prosjekter, avtaler og bruk av ressurser holder lenge
Hvis DU har fått den informasjonen fra selskapet nå før Q kan du jo legge det ut her så vi får se !! Hvis ikke tar jeg deg for å være en av Avensis gjengen å håper @pdx følger det opp.
Værsegod. Akkurat. Busted!!
Syns man bør roe ned heksejakten et par hakk. Har hatt flere samtaler med @Secundum på pm og har utelukkende et godt inntrykk. Også av at hen er positivt innstilt til caset. Vi må alle passe oss for å ikke skape et ekkokammer her inne.
Mener dere at det er sunt for forumet å være så ekstremt aggressive mot alle som ikke er utelukkende positive? Har dere ikke lyst til å få utfordret troen? Det er vel bare positivt, enten så beseirer man det negative argumentet eller så får man ny informasjon som kan hjelpe å ta gode beslutninger?
Støttes. En reflektert debatt med gode kritiske argumenter/momenter er til det beste for oss alle.
Pffff. Bullshit. Hvis du påstår noe som at du har fått informasjon av selskapet er det nok flere enn meg som har lyst til å se det. Ellers holdt kjeft om det. Det skal vel ikke bli slik her på forumet at vi skal sitte å holde hender?
Uansett, så er det fredag imorgen.
Da kommer det svar på de siste innleggene.
Jeg, personlig er sterk i troen…
Sammen med topp 50.
…………
Generelt:
Matvare sikkerhet vil være et tema, særlig nå hvor verdens største produsent av korn har gått til angrep på et annet stort landbruks land.
Det taler for at morgendagen blir bra for aksjonærene.
Lykke til.
Jeg tror du har rett
Desert Control sitter meget godt plassert og det skal tross alt kun en liten gnist til før…ja
Det er ikke mye gull, håp og grønne skoger priset inn i denne nå
Nei, det virker til at det meste av håp og tro har solgt seg ut.
Spennende å følge situasjonen i Ukraina i dag, og ikke minst hvilke følger det får for børsene rundt om.
Skulle det ikke komme en lengre artikkel?
Venter på en artikkel fra E24 ja.
Matsikkerheten er blitt forverret. Og DC er riktig plass å sitte nå.
Ergerlig å ikke ha mer penger å fylle på her nå
Veldig ergerlig. Menmen. Ris til eget speil.
Vi er nok mange som har gått rett i den gamle fellen
Aldri, aldri, aldri gå tom for cash
Interessert i å høre deres tanker rundt morgendagen. De har vel levert på alle målsetninger de satt seg i H1 update.
- Hva håper dere mest å se? Oppdatering angående US, eller nytt selskap i UAE? Om ikke finansiell guiding, så får vi kanskje vite noe nærmere om størrelsen og detaljer rundt pilotene? Eventuelle andre triggere?