Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Har du link til CNN innslaget?

2 Likes

Hayen er proff på slikt.
Som høflig hyrde regner jeg med at han bidrar

Så det du egentlig mente var at nyheten om en fremtidig CNN reportasje løftet kursen?

Hva tror du skjer når den blir sendt?

«CNN International reaches more than 370 million households worldwide.«

1 Like

Det morsome her er at det ikke kan bli noen anbudsrunder. Når alt sammenfaller som det har gjort siste dager er det nok som Hayen skriver, alt ligger klart. Det handler kun om pris om det har noe og si i disse trange mat-tider.

Men sånn seriøst da, jeg tar ingenting for gitt før jeg ser marginer og gode inntekter. Har friskt i minne at softox hadde markedet for sine føtter og bare kunne selge mengden de produserte og du husker at den raserte også? Nå er alle andre produkter glemt og fokuset er fortsatt inntekt på desinfeksjon middelet. Aksjemarkedet er de inderligste ting. Helt uten sammenligning forøvrig og sitter godt med dsrt og har heller ingen planer om å selge. Men aldri om jeg selger skinnet før bjørnen er skutt, den feilen har jeg sett altfor mange ganger. Så skjønner godt at noen vil se tall.

Blir utrolig spennende med CNN intervjuet og herlighet for en markedsføring det vil bli. Vil nå ut til utrolig mange nye investorer og interessenter. Også kommer en lang og grundig artikkel i juni. Ville ikke solgt en tøddel, her er det mye spennende framover.

1 Like

@SILVER1
Det stemmer nok for offentlige anbud/prosjekt, men avtalen mellom Mawarid og Mawarid Desert Control Llc er nok helt klar for lenge siden, tipper sist høst.Den avtalen er selve fundamentet for opprettelsen av MDC.

Jeg tar det egentlig for gitt at omtalte avtale blir den første betydelige kommersielle meldingen vi får. Dette av symbolske og praktiske årsaker, og at Mawarid helt sikkert ønsker å komme igang asap. 16 enheter er mer eller mindre klar til å produsere lnc i emiratene

1 Like

Bra timet artikkel sammen med DCG sendingen. Spent på når den dukker opp.

Severe drought and mandatory water cuts are pitting communities against each other in Arizona

Hadde pantsatt huset om jeg tok alt for gitt. Softox er dog noe annet. Et sinnsykt potensial best case, men veien frem er kronglete med en evig slunken kasse hvor produktene først skal godkjennes og dernest oppnå salg gjennom å dra det lengste strået i ymse innkjøpskonkurranser. Det er aldri gitt at det beste produktet står igjen som vinneren. Desert Control er forbi proof of concept, null konkurranse og den fremvoksende matkrisen er skremmende reell. Mawarid Desert Control har endog tilholdssted i det landet i verden som er mest fremsynt, med økonomiske muskler og vilje til å agere. Ikke bare prate.

Lett å skjønne at man holder igjen i påvente av hard cash. Det gjelder nok de fleste. Undertegnede inkludert. Lite å vinne på å ta seirene på forskudd. Selv om det i DCG sitt tilfelle er vanskelig å se hva som skal kunne stoppe snøballen når den først begynner å rulle.

3 Likes

Vi er på bølgelengde der som nevnt ovenfor. Ett poeng som også er nevnt og alle vet, er jo at ingen andre har flytende produkt. Så helt essensielt ja.

Nå så du vel at jeg skrev uten sammenligning forøvrig? Men det var en gjeng som hadde samme instilling til sikre salg av desinfeksjonen midt i en pandemi som man er sikker i salg nå av et stort behov av produktet lnc. Man vet faktisk aldri. Men jeg tror og håper at de har gode marginer og vin selge som hakka møkk, ellers så hadde jeg ikke aksjer. Softox er noe helt anner, som du og jeg vet. De er i fase 1 av de 2 mest spennende produktene de besitter og som de får svar på rett rundt hjørnet, positive svar der så vil softox kursen gå. Men lenge til de er ferdig klart for markedet. LNC har vært gjennom alle ”fasene” og har et proven produkt som verden sulter etter, de må bare bevise salg med gode marginer så går kursen, jevnt og trutt med kontrakter og gode resultater håper jeg.

1 Like

100% enig i at TTT er en mektig fiende som aldri slutter å overraske på den negative siden. Vel verdt å ha i mente. Alltid.

Skulle til å skrive det. Meget interessant.

1 Like

Pastoren er leken i dag :smiley:

Gates :star_struck:

LNC reduserer saltinnholdet i jorda :+1:

Spennende samtaler med eksperter i vinproduksjon USA

Kom litt sent til sendingen, var sikkert mer krydder

3 Likes

Virkelig lyser at OKS er stolt som en hane. Overraskende informativt. Og overbevisende som alltid.

6 Likes

Overbevisende, tillitsvekkende. De virker å ha full kontroll på utviklingen her, alt ser ut til å gå etter planen. Virkelig en framifrå CEO vi har i dette selskapet.

10 Likes

Man kan sannelig spørre hva Tesla hadde vært uten Musk og Desert Control uten Sivertsen. Som født for oppgaven til å misjonere for en grønnere verden ved hjelp av LNC.

2 Likes

Er dette noe som blir publisert senere? eller må / kan jeg kaste meg på nå?

Håper det kommer ut selv, det var veldig mye info!

Ligger tilgjengelig på investorweb på face as we speak. Kan sees any time.

4 Likes

bruker ikke face, har bare en sperre konto… :frowning: