Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Fikk ikke med meg alt, men var ikke fryktelig mange ord som Idland rakk å komme med. Fokuset var mest på Expo, men like fullt; litt eksponering på CNN er fryktelig mye bedre enn ingen.

2 Likes

Da er det E24 artikkel igjen da som vi venter på av PR. Kan da ikke være så fryktelig langt unna den heller

Sikkert dårlig ekspempel, men.
Superbowl:
The average price for a 30-second ad for Sunday’s game has been said to be $6.5 million , per NBC. Last year, CBS charged an average of $5.5 million for a half-minute of in-game airtime.
……………….
Her var det iallfall et par minutter, totalt.

https://www.farmprogress.com/soil-health/patented-process-converts-sand-fertile-soil

8 Likes

“This land was once kind of a junkyard soil,” Masson said of the corner lot at the UA research farm. The plot overlooks the fertile Yuma valley. He expects his research to take three-to-five years.

De skal sikkert fortsette studiene, men jeg antar at vi får noen gode svar allerede om 3 - 5 måneder?

3 Likes

Slideshow:
https://www.farmprogress.com/soil-health/junkyard-just-right-sandy-soil-transformed/gallery?slide=1

I løpet av begynnelsen av andre halvår (høstingen skjer slutten av juni/starten av juli) vil man få vite resultatene fra pågående pilotprosjekt ifølge OKS i går.

3 Likes

2 Likes

Jeg fikk ikke sett det selv! Men har fått tilsendt et par videoklipp (opptak av tv) fra en hyggelig investor som tilfeldigvis (?) hadde på cnn😊

16 Likes

Jeg har nå hørt gjennom seansen for tredje gang. Det er så utrolig mye info OKS kommer med. Han er totalt unphased av spørsmålene. Han hadde krutt nok til alt som kom. Igjen overbeviser han at han er riktig mann til å dra DCG opp og frem.

Fra 29:05 er verdt å få med seg igjen.

Fra 34:55 nevner OKS en kommende filmsnutt angående det å få ut den mengden LNC de nå klarer å produsere. Der får vi se utviklingen fra å bruke en vanlig gardena hageslange, til å bruke store kanoner som spyler ut LNC. Stay tuned
Kommer neste uke om jeg forsto det korrekt.

13 Likes

Fra 03:15

6 Likes

02:50

Viktig å få med alt :blush:

Rart ikke dette intervjuet er nevnt i noen av finansavisene. Er vel ikke hver dag Norske selskap blir highlighted på CNN. Kommer kanskje noe senere.

1 Like

Kjempespent på kursreaksjonene etter dette. Hva tror folket om utviklingen i dag?

Jeg tror flere og flere kortsiktige blir byttet ut med langsiktige og kursen vil gå opp, men selvfølgelig svinge. Tror også all denoppmerksomheten de får nå og vil få fremover vil tilrekke seg utenlandske investorer.

Yes tror hovedpoenget her blir utenlandske som får opp øynene. DCG er enda et ukjent navn

Blir litt selg on news ser jeg, så det er fortsatt noen som vil ut her.

Må anta at de skal helt ut da

Ser ikke bedre ut. De er jo ut med aksjer hver dag nesten…

Edit: Caceis bank

Denne aksjen må behandles som «Nitroglyserin», nemlig å sitte rolig.
Ikke rare nyheten i form av en «faktura» på veggen som OKS selv sa under seansen her om dagen.
Og, det er i dette kvartalet det skjer.
Når det kommer….
SÅ SMELLER DET….

3 Likes