Nærmer seg en periode med kursøkning fremover nå? Benyttet muligheten til å øke en del den siste uken, inkludert idag.
DCG er særdeles aktive på sosiale medier om dagen. Samtidig virker det som de ansatte er veldig fornøyde med å arbeide for DSRT. Tipper vi får en fantastisk operasjonell update med blant annet følgende:
- Flere nye clustere er på plass i UAE. Som vi vet betyr dette etterspørsel siden de nå kun produserere clustere etter behov.
- At de nå promoterer i større grad at LNC er tilgjengelig ser jeg kun som positivt, og ikke at de har for mye ledig kapasitet. Jeg tipper at DSRT nå har funnet ut at de kan produsere clustere enda raskere, og dermed møte bestillinger på en måneds horisont.
- Ny unit/cluster på plass i USA eller snart på plass, samt stor interesse!
- Trolig ser tallene fra piloten i USA veldig bra ut
- Presentasjon av DSRT på Green Saudi (uavhengig av Q1 update)
- Teknisk ser det veldig bra ut nå.
- Jeg tror flere institusjonelle er nysgjerrige på DSRT (utifra aktivitet jeg registrer på nett), og går inn så fort de kan bevise lønnsomme kontrakter. De har ingen problemer med at kursen eventuelt har gått litt så lenge de får denne bekreftelsen først.
- Litt bear: Med mindre DCG overrasker med inntekter, så bør man være forberedt på at det blir en stor økning i cash burn.
Bare å laste opp videre nå.