Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Han stammet ikke, men det var ikke veldig langt unna😅

De som selger, har tydeligvis gitt opp med å være tålmodige.
At TTT ang DCG, må en bare finne seg i.

1 Like

TTT i alt som har et stort potensial, om man ønsker å være tidlig ute. Man får sjeldent i pose og sekk.

3 Likes

“Aramco has great interest in LNC…”

6 Likes

Det går kun en vei☝ Garantert at de 2 selskapene der nede tar all kapasitet pdd. Dette blir etter all sansynlighet en gullgruve framover. Tør ikke vente på utsiden her☀️

5 Likes

Aaleby

TTT i alt som «kan ha» et stort potensiale

Husk: Vi har ikke sett fasitsvaret enda

Et potensial sier INGEN ting om hva det faktiske sluttresultatet blir til slutt.

Potensialet til DCG er ubestridt. Dernest er det opp til selskapet å levere varene.

1 Like

Er Snoddgras er en utålmodig person? Ser du mener det går tregt med DCG. Har du eksempler på andre selskap i samme segment som går i expressfart, vil jeg gjerne vite om dem.

Vel Silver, kan nevne mange oljeservce selskap. Utvinning, kjøp, og leie av skip flyttes fort, jeg har vært heldig!

Du er flink. Og det er bra. Er de i samme segment som DCG?

Nei, du har vært LUR.
Løp å kjøp en ny Toyota.

Ok!!

Er nok kommentarer lignende det du skriver i ditt siste innlegg: «Det går kun en vei👆« og videre «Garantert at ….» som får enkelte til å reagere og bli skeptiske…

Ellers er jeg, som de fleste enig med Aaleby og deg at potensialet er enormt, og jeg håper og tror dette kan bli bra!

Edit: og jeg mener ikke det går tregt!!!

2 Likes

Det jeg skriver er ikke tatt ut av løse luften, jeg har følgt selskapet i tykt og tynt over lang tid. (Opp og nedturer) Om du leser hva jeg skrev på mandag forstår du nok langt mer. Ikke mange her inne som liker de innleggene. Det handler om sunn fornuft. Om en er positiv er alt bra, er en negativ er det feil. Slik er det.

Men skal ta det til etterretning om du føler jeg hausser.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Jeg ser det. Jeg liker heller ikke og være ufin med noen.

Fjernet

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Finnes ikke et land i verden som er mer påskrudd enn UAE i strebenen etter å sikre både nasjonal og global matsikkerhet i årene som kommer. Kort sagt; Desert Control befinner seg midt i smørøyet.









8 Likes

50 % vannsparing er jo ett gjennombrudd for ørkenland. Snakk om besparelse. Jeg syntes desert er ett selskap verdt å holde. Sjansen for gjennombrudd som eneste selskap i verden er faktisk tilstede. Det er verdt noen kroner.

2 Likes