Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Spiller det virkelig noen rolle om softox gjør det bra eller dårlig.
Syltynne referanser ene eller andre veien? DSRT står på sine 2, 3 eller 4 ben. verste fall snubles det.

Det er bare det at Softoxpatruljen er et obvious troll… Er vel egentlig det jeg ville frem til. Men nå får jeg gi meg selv timeout, god natt :+1:

Har vært inne i PCIB og tok et ganske sviende tap på ca kr 27, men at undertegnede hausset selskapet er bullshit. Tapte strengt tatt ikke mer enn at det var mulig å hente inn mesteparten på ESG-bølgen høsten 2020. Mao; var av de som tok tapet kjappest mulig. Ikke at jeg ser hva det har med DSRT å gjøre.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Softox, Desert bla bla. La oss alle vinne.
La oss som har Desert og Softox vinne ekstra mye :stuck_out_tongue:

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

12 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Jeg har også tenkt at denne aksjen blir bare mer og mer derisket, men dette bildet som ble posta noen innlegg over sier mer enn tusen ord. Helt dødt område i mars 2022 og fullt av liv i juni 2022.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

13 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Partneravtale med Maawarid, et av de største selskapene Aramco har reklamert for LNC, pilotstudiene fortsetter å gå bra, rekruttering i høy gir, kontrakter til Q2. Foreløpig ingen røde flagg.

2 Likes

Med google translate:
In the United Arab Emirates, 90% of food is imported from abroad. Food safety has therefore become one of the authorities’ priorities. But in this country, already largely covered by desert, desertification and soil degradation threaten this objective, as they affect local agriculture. The flourishing AgriTech sector, particularly in the Emirate of Dubai, nevertheless provides solutions.

From our correspondent in Dubai,

In a business center in Dubai, far from agricultural land, a bottle containing a brown liquid sits on the desk of Ole Kristian Sivertsen, the boss of Desert Control.

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.