Blir nok sideveis til man nærmer seg medio november, med en dupp inntil de som har behovet er ferdig med å lette på seg. Bare sunt at den tar seg noen hvileskjær. Viktigste er det fundamentale.
Vi har et par stille uker nå hvor det vil være mulig å innta posisjoner.
Det blir nok et helt annet ballgame etter en forhåpentlig stor avtale.
Absolutt. For hurtig vekst er ikke bra, vi vet begge hvordan det går, så selv om grønne tall alltid er hyggelig er det bra for tryggheten i aksjen at det går litt opp og ned.
Og så er det jo greit når man skal bunkre litt.
Om en stund kan vi smile i skjegget til han som kommer inn her på forumet og skryter av ett snitt på 900
Verste er at det er fullt ut mulig, gitt at det ender i fullklaff.
Hva skal folket bruke alle pengene på?
Targovax
I 900 står selskapet i 36 mrd.
Der er vi om bare halvparten klaffer
Vi får feire med en lettøl for hver hundrings.
Lettøl slik at vi ikke blir alkiser
Neida, men hadde vært hyggelig å passere 100kr som en første milepæl.
Kikket nettopp på Tesla. En lignende situasjon hadde vært helt ok- opp 2400% siste 5 år. Det er lov å drømme, men det verste er at det ikke er umulig.
Lurer på om jeg skal shoppe litt til
DC er i alle fall en type selskap som vil få masse oppmerksomhet i media. Mer enn NEL.
Derfor blir det trolig perioder med eufori. Kan bli vanskelig å bli sittende rolig.
Det blir i så fall et hyggelig luksusproblem jeg ønsker velkommen
Vi får starte med avtale før jul.
Jeg blir bare mer og mer imponert. Kan ikke i farten huske jeg har vært vitne til et så transparent og aksjonærvennlig selskap før.
1k til kjøp i dag, ingen problem å finne kjøpere til disse selgerne vi har
Jeg stemte ikke Arbeiderpartiet, men den nye Næringsministeren virker å være svært god.
Torsdag besøker han DC
Ja, ledelsen er ett dream team, cream of the crop, håndplukket for sine egenskaper.
Og som de sier selv, de skal lage ett industrieventyr.
Etter 30 min med Sivertsen kommer ministeren garantert til å kjøpe seg inn stort!
Blir fort medieomtale av sånt
Har DC kommet med noen kostnadsanalyse ved bruk av produktet? Ser at produksjonen (yield) øker med mellom 17 og 62% (UAE desert). Hva er kostnaden med å “behandle” jorden med LNC? Er den lavere enn hva de kan regne med å få igjen som følge av økt produksjon og mindre vannforbruk?
Målet er å komme ned på $0,2 (2 cent) pr m2.
Så kan du jo bare regne på det:
1 hektar er 10 000 m2, dvs $2000.
Det kommer an på kostnader ved vanning og gjødsling (tap av gjødsel). UAE og SA desalinerer og bruker enorme ressurser på dette. En reduksjon av vannforbruk på 50% samt bedre avlinger håper vi lønner seg nok for dem til å bruke LNC på alt de kan.