Finner det sikkert, men tar nok litt tid.
I kveld,.,.,muligens
Edit: Det ligger i denne, men ikke der han sier 2025. Skal finne det også.
Finner det sikkert, men tar nok litt tid.
I kveld,.,.,muligens
Edit: Det ligger i denne, men ikke der han sier 2025. Skal finne det også.
Den ligger lenger opp her, bilde av Sivertsen. Skal se om jeg finner den.
Legg merke til at dette er før avtalen med Mawarid. Her står det 120 millioner som estimert i 2022. Jeg er helt overbevist om at dette kommer til å bli langt mer. Når 2022 starter vil de 3 clusterne ha en kapasitet på ca. 180 millioner kroner i brutto inntjening, I løpet av 2022 er det foreløpig planlagt at de skal ha ferdig totalt 10 clustere. Eller en total inntjeningskapasitet på 600 millioner brutto når vi bikker 2023. Dette kommer til å gå mye raskere enn det vi ser på denne grafikken. Det har jeg satset en god slump av pengene mine på!
120 mill… I 2022… Som du skriver : det kan de få til relativt greit med de 3 clusterne som skal være i drift fra årsskiftet.
50 øre per liter, 4 timer drift daglig, 5 dager i uken i 52 uker = 166 mill.
Total number owned by top 20 29 419 794,00 72,24 %
Petter Stordalen fra 25:30 om Desert Control:
Sønnen er en av de som jobber med aksjer for Strawberry og det var han som “fant” DC.
Sitat:
Hvor stor er posten hans?
180k aksjer
Amazon founder, Jeff Bezos, has pledged more than £700 million for the Africa land restoration. It was reported on November 1, 2021, that Jeff Bezos is set to commit exactly £732 million for the land restoration of Africa, which is about a billion-dollar converted.
Alt for mye som er i gjære rundt om i verden til at det ikke skal regne greit over DC etter hvert
Ja, de er ett helt nyfødt selskap, med en enkel revolusjonerende teknologi. Mange inntektsben å stå på. God cash beholdning, få/små emisjoner i sikte. Etter å ha vært i biotek en del år ser dette selskapet ut som gullbelagt platina.
Vanskelig å se nedsiden i dette selskapet. Oppsiden derimot er lettere å se for seg, den blir stor. Med markedsverdi på 1 milliard, føles risikoen ikke så stor ut. Blir spennende neste uke .
Det geniale med desert er self produktet. Det andre er de mobile containere de bare kan flytte rundt og produsere der det trengs. Det er ett enormt fortrinn. Logistikk, fabrikk osv trenger man ikke. Bare å kjøre fabrikken dit det trengs. Tenk hvor stress om det kom ferdig blanda i de spanna… ja det var mitt innspill. Uaktuelt å selge noen aksjer før en slik trigger som er nå. Så får vi se om det er lurt.
Det er nok lurt! Ingen nedside eller røde flagg😊
Kan det være et rødt flagg at ingen av investorene (de som uttaler seg) ser noen røde flagg?
Jeg nevnte 2 like over her. Pandemi og kulturforskjeller (Mawarid).
Definitivt! Liker ikke den følelsen overhodet, for det fremstår som åpenbart at det vil oppstå mange hindre underveis. Og da er det på et vis mer behagelig å heller være forberedt, skru forventningene litt ned, enn å aktivt måtte stå imot den svevende rosa skyen.
Men alt er forsåvidt vel så lenge hindrene lar seg overvinne uten alt for mye motstand.