Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Var mest en spøk, men jeg tror vi greit bryter 29,- da.
Ja, denne raketten kommer til å ha fomo som fuel de første par 100 kilometerne ut i stratosfæren.

Dere som er inne i caset og skriver mye, hva er risikoen forbundet med Desert Control? Hvor kan det feile på kort og lang sikt?

Scroll litt oppover til i går kveld. Da ble det skrevet en del om dette.
(Ca 15-17 timer siden)

1 Like

takk, det forsvant litt i mengden av ekkokammeret om hvor bra selskapet er og hvor grusomt det ville vært om de ble kjøpt opp :wink:

3 Likes

Bokmerk denne:

Ser ut som folk vil inn før helga…

Pilot kan være ferdig til uka

1 Like

Husk at pastoren er i uniten og preker!
Hvem tør stå utenfor?

3 Likes

Vil dette kunne påvirke kursen fremover?

1 Like

Det bør egentlig det… Har du direkte link…?

Tror ikke det er så mye Indexfond som må inn pga det. Men noe er det jo.

1 Like

Hvis det har betydning er det i så fall mikroskopisk sammenlignet med en håndfast avtale, f.eks med Mawarid. Om 2-12 uker har vi kanskje en avtale i boks og Pastoren på alle kanaler.
Dette er det nærmeste jeg noengang kommer til å bli troende :slight_smile:

2 Likes

La oss si 6 til 12 uker, det er nok mer sannhet… Bare å smøre se med tålmodighet…

1 Like

Enig i 6-12 med Mawarid.
Men det kan komme en avtale med pilotprosjekt i USA any time.

Prosjektet i USA er bekreftet med universitetet i California vell…?

Nei. Bare signalisert oppstart i q4

Men kan være enig i at her dukker det plutselig opp ting ut av luften… Sivertsen har nok milliardselskap i sinnet sitt… han eier tross alt 580.000 aksjer

1 Like

I Arizona er bekreftet. Påbegynt en gang i H1 2022.

4 Likes

Da kommer skkkert 2 børsmeldinger til fra USA snart… Han er vell å møter noen store herrer nå… godt poeng… de er nok ville der borte etter å sette i gsng

1 Like

For oss som er litt ferske i gamet, kan dette utdypes noe mer? Hva kan man forvente i en slik situasjon? Beklager om jeg spør dumt, men har MASSE å lære.