Det er jo dokument over 3 år med fantastiske resultater… men ja… la selskapet tale sine resultat
Når har PCIB trådene handlet om spekulasjoner som har blitt håndfaste i form av tellende avtaler som nettopp viser at prosjektet fungerer? Om det er lov til å mer eller mindre ta for gitt at DC og Mawarid vil inngå en bindende kontrakt over nyttår. PCIB har handlet om tro og håp i årevis. Føler virkelig ikke at den sammenligningen er treffende.
De har utviklet teknologien over 12+ år.
Nå er de igang med å høste frukter av innsatsen
Lur
Forventningene om høy inntjening «i dag» er patetisk.
Det tar tross alt mer tid enn som så, før selskapet vil se en positiv kontantstrøm
Hvor mange forventer høy inntjening «i dag»? Og når ble et vekstselskap i tidlig fase avhengig av den slags for å kunne få en svært så fin reise på mellomlang sikt?
Aksjer prises på forventninger.
En håndfast avtale med Mawarid pluss et par pilotprosjekter i USA kan gjøre underverker med forventningene.
Aaleby
Konseptet er utmerket
Reagerer på tendenser til utålmodighet.
Vi er tross alt i en tidlig fase.
Kontantstrømmen ser vi nok tidligst om et år eller to
Jeg er uenig.
Oppfatter de fleste her som veldig tålmodig, men den lille harde kjernen bobler over av entusiasme.
den lille harde kjernen bobler over av entusiasme.
Det stemmer
Når du sier at
… Så sier du egentlig at selskapet bommer på sine estimater
Hayen
Jeg sier bare «TTT»
Vi er nok på linje.
Ceo har sagt at det er forventet å tjene penger neste år… noen som hadde link til det? Det betyr nok i større utstrekning at de we positive cash flow fra 2023
TTT og det er for min del helt ok. For meg er det nok å stille følgende spørsmål; verden har ikke annet valg enn å begrense og helst reversere ørkenspredningen. Og det må skje raskt, helst i går. Det er klare tegn i tiden til at det er et skifte i oppmerksomheten og ditto vilje til å omgjøre fagre ord til handling.
Hvordan skal dette kunne skje helt uten involvering av DC?
Vil høyst sannsynlig selge aksjene pronto dersom det spørsmålet kan besvares.
En av kanalene jeg følger på YouTube la nettopp ut denne filmen hvor faktisk Desert Control blir nevnt. 7:50 for dere som ikke vil se hele.
Relativt stor kanal så topp med litt gratis PR
Det skal sies at det var veldig dyrt det prosjektet de hadde den gangen… de har allerede klart å kutte prisen mye… spennende fremtid
Hvorfor lyktes det ikke i 2019 totalt sett?
Prosjektet som ble startet er vel det som blir avsluttet her og nå, kun forsinket av pandemien. Mao; on the road to success.
Prosjektet som ble startet med mawarid tenker du på? Ble ikke det startet rett før sommeren?