Jeg er ikke god nok til å lese disse patentene. Hvis du forstår alt rundt dette, kan du veilede meg til hvor det er beskrevet at patentet gir beskyttelse mot at noen kan kopiere teknologien? Det jeg har fått med meg er at det finnes masse patenter der ute som ikke gir den beskyttelsen investorer tror. Sier ikke at dette gjelder DSRT, men noe å være obs på.
What makes the desert beautiful is that somewhere it hides a well.
- Le Petit Prince
Det som er alarmerende er at det i stadig mindre grad er gjeldende, iom at jordbruk og annet i slike områdene krever så mye vann at grunnvannet blir tømt. I områder hvor det omtrent aldri regner, som vil si ingen mulighet for påfyll. Mao; forminsket vannforbruk med opp til 50% er ikke akkurat negativt også av den grunn.
Hvilken dag kommer resultatene fra uae er d store spørsmål nå….
Er det flere store som selger for tiden ?
Ja, flere store som har solgt seg ned over flere uker nå.
Men ingen på siste oversikt
Det er vel blitt sagt siste halvdel av november. Så det kan fortsatt ta to uker før resultatene kommer.
2 store mener du., IPO investorene… Kristian Falnes As har kun solgt ned til 600 tusen aksjer.:: det tar jeg som et godt tegn… kun kontraheri som har solgt alt… også han IPO investor
Var d ikke sagt midten av november…?
Dette er ett veldig grundig og godt skrevet patent.
En får ett godt innblikk ha ørkenifisering er, hvordan Olsesen’s kom fram til LNC. De har også skrevet en god beskrivelse på hvordan LNC lages og dens virkningsmekanismer. Ett patent skal helst være så grundig som mulig, bare da vil man kunne få beskyttelse av det. Dette patentet er grundig.
Når det gjelder å forklare ett patent eller andre dokumenter for andre som de skal trekke investerings beslutninger på, så vegrer jeg meg.
Om du ikke forstår det, så se om du kan finne noen du kjenner og stoler på til å forklare det for deg.
Ja,
The final conclusive results from the pilot project are expected to be available during second half of November.
NewsWeb
“During” er altså fra i dag av fram til November 30.
Ingen store som solgte hverken tirsdag eller onsdag forrige uke, som er dagene som vises på de to ferskeste listene. Det ser man også på omsetningen, at det er retail som har tatt over ballen på begge sider av bordet.
La ut ett tilsvarende i går.
Pga manglende funding går nå dette “Great Green Wall” prosjektet over til å bli ren bekjempelse av ørkenifisering.
Var DC aktuelle her tidligere så er de det ihvertfall nå.
Fader…… 43 mrd $ er ikke småpenger!!! Er jo milliarder overalt innen ørken nå… skal tro hvor mange henvendelser dc får i uka…
Ja, om så bare 0,5% av disse pengene så er det nesten 2mrd NOK.
Syke tall…
Og for en eller annens skyld ikke selg til denne mannen:
Min største frykt for DC er at noen skal komme inn å kjøpe hele sulamitten.
Ja du kan så si, men nå kjenner de vel patentene bla bedre enn oss så selv om storeulv å company legger inn et bud så bør det være faen så stort før de selger nå som det over all formodning er i ferd med å ta av.