Jeg er ikke veldig redd for det selv, men når man ser den ekstreme smitteøkningen i Europa nå, så vil jeg ikke si ingen fare. Uansett deilig at de har fått unnagjort piloten.
Skal si meg enig i at det worse case kan oppstå utfordringer i Arizona, med en vaksinasjonsgrad på 55%.
Interessant. Er det noen her inne som skal?
Når ikke det skjer noe de første minuttene ved åpning…
Så, humor til sides. Hva tror dere utfallet av konferansen senere i dag blir? Vil flere få øynene opp for Desert Control også i Norge?
Ja, utvilsomt… Det sitter nok flere store på gjerdet nå og vil inn, i dag blir d flere store som biter på
Mye interessant informasjon i denne tråden, og jeg har ståltro på Desert Control i pastor Sivertsens hender og teknologien i bunn.
Er det noen som har google maps over området de driver å tester ut?
Kun et lite jaft nå så er den over 30kr
Situasjonen siste dager er at det hele tiden legges ut 2k til salgs på 30, og at selgersiden spiser de opp.
På et eller annet tidspunkt er selgersiden tom eller kjøpersiden mett.
Det er for mange store selgere på 30kr til at det vil gå tomt med de små volumene i denne aksjen. Hatteland er på selgeren også. Låst inntil det kommer en volumdrivende nyhet.
Det blir litt enkel konklusjon.
Du vet vel ikke hvor mye som skal ut, og du vet vel ikke hvor store hender kjøpersiden har?
At kursen ligger som en snor på ca 30, ca ath, tyder nok på at det er kjøpersiden som er mest utålmodig.
Man kan prate av erfaring. Både i denne aksjen og i andre.
Erfaring er forsåvidt en av faktorene som ligger til grunn for min uttalelse. Jeg har vært i aksjemarkedet i 30 år
Da har du mye mer erfaring enn meg. Tiden vil vise, og ingenting gleder meg mer enn at selgerne går tomt, men foreløpig er det vel kverna 600k+ aksjer på 30kr ish…Det tyder jo på at mye skal ut.
Erfaring? Store skjulte ordre hadde man på 15,8-16krr, 21,90-22,20 kr, 27 kr og 30 kr… Det kommer et punkt der salget er over… noen har tatt tre dager andre tre uker spørsmålet er hvor mye Hatteland ønsker å lette seg nå… og hvor mye amerikanerne skal ha
D ble også lagt ut 131k aksjer på sluttauksjon i går… så d er ikke sikkert det skal så mye volum til
Ja, og selv om trenden er oppover, så kan fremdeles kursen stagnere og konsolidere i påvente av nyheter hvis volumet avtar.
Det var det dagen før også…
Så da går det litt opp og litt ned fremover, men mest opp