Er Desert blitt registrert på den tyske børsen…? Derfor Luxembourg har en slik post…? 6.66% opp der i dag…
Caset er jo at det er/blir dyrere å ikke ta i bruk lnc…
Redigert :
Ble litt dobbelt opp. Leser gjennom nye innlegg , og ser nå at Aaleby har kommet med samme argument
Ja vi invester ikke blindet.
Ja i områder som allerede er dyrket…
Men for en vanlig bonde er det idag for dyrt i følge rapporten fra tidligere…
Det er også derfor de i første omgang henvender seg til kunder som Mawarid.
Ikke alle. Takk. Har lest det, dog godt å lese det igjen. Setter legoklossene bedre på plass med gjennomgangen på ny👍
Nå begynner vi å snakke
Ikke store posten foreløpig. Men en start
Kan selvsagt være disse som fortsatte kjøpene mandag og tirsdag. Det ser vi snart.
Edit
Også Morgan Stanley inn på lista
Kan virke som USA-turneen har hatt effekt
Edit2
Også JP Morgan økte sin beholdning
Herlig. Hvordan vil den enorme økningen i covid tilfeller påvirke desert, tenker da om det kommer nedstegninger igjen, noe som har begynt i Europa, Afrika lagget sist og gjør helt sikkert det nå også. Med tanke på at pilot ble utsatt sist, kan det ødelegge videre framdrift?
Sist ble hele land nedstengt i den grad at det ikke var mulig med innreise. Dette er ikke tilfellet nå, muligens med enkelte ytterst få unntak. Vaksinasjonsgraden i UAE er minst like bra som i Norge. 99% har tatt en dose, 90% har tatt to, mens hele 30% har tatt boostervaksinen. Mao; ingen fare.
Jeg er ikke veldig redd for det selv, men når man ser den ekstreme smitteøkningen i Europa nå, så vil jeg ikke si ingen fare. Uansett deilig at de har fått unnagjort piloten.
Skal si meg enig i at det worse case kan oppstå utfordringer i Arizona, med en vaksinasjonsgrad på 55%.
Interessant. Er det noen her inne som skal?
Når ikke det skjer noe de første minuttene ved åpning…
Så, humor til sides. Hva tror dere utfallet av konferansen senere i dag blir? Vil flere få øynene opp for Desert Control også i Norge?
Ja, utvilsomt… Det sitter nok flere store på gjerdet nå og vil inn, i dag blir d flere store som biter på
Mye interessant informasjon i denne tråden, og jeg har ståltro på Desert Control i pastor Sivertsens hender og teknologien i bunn.
Er det noen som har google maps over området de driver å tester ut?
Kun et lite jaft nå så er den over 30kr
Situasjonen siste dager er at det hele tiden legges ut 2k til salgs på 30, og at selgersiden spiser de opp.
På et eller annet tidspunkt er selgersiden tom eller kjøpersiden mett.
Det er for mange store selgere på 30kr til at det vil gå tomt med de små volumene i denne aksjen. Hatteland er på selgeren også. Låst inntil det kommer en volumdrivende nyhet.