Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Det blir litt enkel konklusjon.
Du vet vel ikke hvor mye som skal ut, og du vet vel ikke hvor store hender kjøpersiden har?

At kursen ligger som en snor på ca 30, ca ath, tyder nok på at det er kjøpersiden som er mest utålmodig.

1 Like

Man kan prate av erfaring. Både i denne aksjen og i andre.

Erfaring er forsåvidt en av faktorene som ligger til grunn for min uttalelse. Jeg har vært i aksjemarkedet i 30 år

Da har du mye mer erfaring enn meg. Tiden vil vise, og ingenting gleder meg mer enn at selgerne går tomt, men foreløpig er det vel kverna 600k+ aksjer på 30kr ish…Det tyder jo på at mye skal ut.

Erfaring? Store skjulte ordre hadde man på 15,8-16krr, 21,90-22,20 kr, 27 kr og 30 kr… Det kommer et punkt der salget er over… noen har tatt tre dager andre tre uker :wink: spørsmålet er hvor mye Hatteland ønsker å lette seg nå… og hvor mye amerikanerne skal ha

D ble også lagt ut 131k aksjer på sluttauksjon i går… så d er ikke sikkert det skal så mye volum til

Ja, og selv om trenden er oppover, så kan fremdeles kursen stagnere og konsolidere i påvente av nyheter hvis volumet avtar.

Det var det dagen før også…

Så da går det litt opp og litt ned fremover, men mest opp :slight_smile:

… eller kanskje noen fiskere må oppover i elva litt :stuck_out_tongue:

1 Like

Dette er absolutt ikke tiden i å spekulere om den lille selgemotstanden skal bringe aksjen ned. I hvertfall ikke omgjøre det til praksis, ved å selge, å håpe på ny lavere inngang :grinning:
Nå er vi i slutten av November, og CEO jobber hardere enn noen andre jeg har sett. Investorkonferanse i dag. Åpning på Forus i morgen. Så går det slag i slag.

3 Likes

Jada helt klart… Det har hendt både 2 og 3 ganger det på denne humpete veien… men dog må man tenke taktisk, bryter man opp er veien kort opp 10-20%… d vil derfor være taktisk smart å sikre seg mye aksjer på 30kr og utløse videre signal om oppgang, dette før nyheter helst, da vil d bli en veldig sterk effekt… uansett vil et selskap med et slikt fungerende produkt være verdt mye mer

Og Abu Dhabi til helgen

1 Like

noen på jakt etter stoploss idag tro … Fikk økt litt , så får en håpe på det beste :slight_smile:

1 Like

Våre venner fra Amerika handler enda… knallhardt også i dag… de tenker at alt under 30kr er fritt fram…? Ser ikke verre ut

5 Likes

Herlig. Håper de kjøper hardt. Det var en heftig nyhet at ett slikt fond er på vei inn i ett selskap på growth. Hva er status der? Kjøpte selv idag enda mer. Syntes det er en aksje jeg må ha i desember …jeg tipper de vil komme med en oppdatering på piloten snart uavhengig av kontrakt og forhandlinger.

2 Likes

Aksjonæren jeg snakket med mente d ikke kom noe særlig før i andre halvdel av desember, bortsett fra oppdateringer fra Amerika… ok hadde ingen interesse av å børsmelde småtterier og kom derfor kun til å børsmelde litt større saker

Stor tro på at Amerika bruker noen dager på å la små investorene presse ned prisen 1 til 2 kroner før de kjøper opp igjen til 30…. På denne måten får de billigere inngang og slipp å bryte motstanden oppover…

Pastoren sa nettopp på presentasjonen at de er i forhandlinger med Mawarid pdd og at ytterligere informasjon vil komme den 20 desember.

Og at de stadig får nye henvendelser om samarbeid blant annet The Great Green Wall.

6 Likes

Hvilken presentasjon referer du til?

DCG har vært med på en konferanse i dag, OKSI hadde vel taletid nå fra kl 16-1630.
Du finner mer om dette lenger opp i tråden.

Kan man se denne i opptak?