Det regner jeg med, det var påmelding til online streaming tidligere iallefall. Noen andre har kanskje mer informasjon her.
Påmelding til R&D kl.0930 i morgen
Jeg hørte hele presentasjonen dog med en 1 åring på fanget og mating… mye utredninger som vi vanligvis er vant til.
De øker til 180 000 liter før nyttår. Det er en kommersiell avtale så de får noe penger for pilotene etc.
Høydepunktet var vel at de har blitt kontakten av great green wall prosjektet… så det kan fort ende opp med noe der.
Forhandlinger med mawarid er pågående.
En oppdatering senest 20 desember.
Bull.
Håper vi fortsatt får oppdatering på hvordan pilot #2 går ila november. Som jeg har nevnt før tror jeg det vil komme flere piloter, men at man kan forberede seg på litt håndfaste kontrakter underveis?
Fks et scenario er at desert control får kontrakt på vanning og LNC av alfalfa og Panicum?
Blir spennende å se hvordan de stykker det opp og hvordan det evt børsmeldes når den tid kommer.
La meg bare presisere.
Han sa ikke vi får betalt for pilotene.
Men han sa:
We established a commercial agreement with mawarid back in… Litt sånn som tidligere der han sier at de allerede har en kommersiell avtale. Beklager unøyaktigheter.
Dvs at oppskaleringen vil gi penger i kassa ikke bare nye piloter. Det er positivt.
DW slapp for the noen timer siden denne dokumentaren, hovedsakelig om sprøytemidler og organisk landbruk. Det snakkes også om jordkvalitet og de nevner hvordan EU nå vrir milliarder av euro i subsidier mot organisk landbruk.
DC ikke nevnt, men gjør meg enda mer bull.
Igjen denne, der det kommer fram at:
70 percent of the soil in the EU is currently in poor condition, and that reversing the trend could yield nearly €1.2 trillion for the union per year.
Om vi bare får LNC-sugerøret borti en brøkdel av dette så er potensiale bare i EU helt enormt.
Litt tall en kjedelig onsdagskveld for de som er spesielt interesserte:
-
De siste 6,5 ukene har Desert Control økt fra 1545 Nordnet eiere (08.10.2021) til 2103 eiere (24.11.2021).
På disse 32 handelsdagene (eksludert lørdager + søndager) tilsvarer det derfor gjennomsnittlig 558/32 = 17,4 nye investorer daglig. -
De har i samme tidsperiode fått totalt 187 nye følgere på facebook.
-
Clearstream Banking (også refferert til som tyske småinvestorer) har i samme tidsperiode økt fra 597 778 aksjer, til idag 745 848. Det tilsvarer en økning på 148 070 aksjer,
På disse 32 handelsdagene tilsvarer det gjennomsnittlig 4627 nye aksjer daglig.
Før øvrig kan dere lese hva flere av de skriver her: Desert Control • Hauptdiskussion -
Siste måneden har Desert Control gått fra 5073 følgere på LinkedIn, til 5435. Tilsvarer 362/31 = 11 nye følgere daglig.
-
Siste måneden har Desert Control gått fra 228 følgere på twitter, til 268. Tilsvarer 40/31 = 1,2 nye følgere daglig.
Som nevnt før liker jeg holde oversikt. Og dette viser fortsatt at interessen for selskapet er økende!
Bare å glede seg til spennende nyheter fremover. Vi er fortsatt TIDLIG ute. Tenk om dette går veien!
Desert Control har idag som nevnt kun 2103 Nordnet eiere. I følge aksjonærlistene +/- siste 2 dager utgjør det 1 120 468 aksjer. Dvs la oss si 1 120 468 / 2103 = 532 aksjer per person. På dagens kurs utgjør det gjennomsnittlig verdi per person = 532 * 29,90 = 15 900. Dette er jo peanuts om man skal sammenligne andre selskaper, og kan tyde på at enkelte faktisk bare har tatt et lite lodd.
Som nevnt over i innlegget til Aaleby kan vi annta at pilotene også genererer litt penger. Ca USD 375 000. Det at Mawarid faktisk utbetaler over 3 millioner NOK til Desert Control i samarbeid for å gjennomføre piloter, får meg personlig til å innse at disse to selskapene faktisk har en MoU med felles mål om å få til dette!
NB: Det må taes forbehold om feil i dataen ovenfor.
Jeg vil når jeg har et større datagrunnlag presentere det i tabell/graf så det blir enklere å lese
Ha en fin kveld. Bare å samle tomflasker å fylle på ! Utrolig gøy å lese innleggene dere poster. Mye bra kvalitet.
Tilfredstillende å kunne plukke opp en no-brainer av et case og likevel være tidlig nok ute til at den knapt har løftet seg på hype alene.
@Gl1gl1
Takk for fin oppsummering. Bare til din info er det nok flere av oss som sitter med flere konti i forskjellige banker. Dette ene og alene for ikke å ødelegge GAV på hovedkonto.
I DNB har jeg konto for trading, men’s Nordnet blir den faste.
Sparebank 1 er til sparing.
Blir ulidelig spennende i tiden framover.
Den har vel doblet seg på 7 mdr.
Så noe er vel priset inn allerede?
Doblet seg på underkant av 3mnd, har gått fort opp her, så må leveres framover ja. Men kan sikkert gå mye mer fram mot 22 desember.
Ingen tvil om det, men følelsen er likevel at oppgangen har vært behersket og har vært drevet på bakgrunn av det fundamentale mer enn pur fomo. DSRT er milevis unna å være en snakkis, selv om det er merkbar stigende bevissthet rundt caset.
Det er også påtagelig hvor mye jantelov og “blande leire med vann kan hvem som helst gjøre” som fremdeles finns der ute.
Slike uttalelser kommer i alle fora for de fleste aksjene…
POLIGHT.
ELABS
NUMND.
Dette er alle aksjer som kommer med noe nytt som er for godt til å være sant.
Selv har jeg aksjer i alle og DSRT og kjøper mere hver gang de faller , og når lønn utbetales… hahahaha.
Samt at «det er for godt til å være sant»… Som er forståelig å tenke. Jeg som har vært aksjoner i selskapet siden mai, tenker fortsatt det til tider.
softox er også “for godt til å være sant”, har vi to sånne selskaper i Norge:) Har begge.