Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Leirklatten :wink: ser for seg flere avtaler ala Limoneira gjennom 23’ fremfor emisjon så cash har de til 24’

2 Likes

You remembered, på grensen til rørende :smiling_face_with_three_hearts:

2 Likes

How could i forget 🤌🤌🤌

1 Like

Det sagt, man får med andre ord mye mer for pengene nå enn hva man gjorde i 2021 :wink:

Neppe tilfeldig




14 Likes

Merker økt salgspress i dag, uten nevneverdig likevekt av kjøpere.
Prøver å fiske mot low i rangen uten hell foreløpig. Trenger en katalysator for å bryte trenden…

Pt er det en kjøper og selger av betydning i aksjen. Storebrand fond vs tidligere CFO. Umulig å si hva kursen ville vært den ene eller andre veien ut dem, men en ting er sikkert, de setter topp og bunn, ihvertfall frem til nå. Kan de ikke bare ta en blokk?

3 Likes

Regner med omsetningen i aksjen ville tørket helt ut uten disse to aktørene.
Men desto større bevegelse vil vi få om det kommer noe som kan trigge en opptur (ref. Scana).

2 Likes

I tillegg til noen utenlandske banker som har et kjøps- og salgsmønster som fremstår som gresk for uvitende meg. Er det form for shorting basert på døgnintervaller? Brorparten av dagsomsetningen består stort sett av slike transaksjoner fra ulike aktører.

De fleste av kontoene er storebrands. Aner ikke hvorfor de sjonglerer slik mellom flere konti på kjøp og salg daglig. Fått ned GAV om det bryr et fond?

For meg ser det ut som et nullspill. Men, skjønner heller ikke gresk.

Nesten alltid litt økning virker det som, men umulig å vite

Hissig på grøten









7 Likes

Måtte leirklatten seire❤️

4 Likes

Fra FB, DCG` s side nå.
Fra Per Haraldsen.
spørsmål, om virkningen av LNC og produktet:
When Will anybody pay to have this ?
Svar fra DCG:
Per Haraldsen, the first paid implementation in the US was done in December and the second is taking place next week with more to come.
……………………….
Spennende om det kommer ytterligere ordre neste uke mao.

19 Likes

Kommentar fra desert control har blitt slettet… enda mer spennende i min bok…

10 Likes

Spennende helt klart. Men litt amatørmessig at de holder på slikt. Forstår ikke de ansatte at enhver antydning på ordre kan sette kursen i spill?

Er du sikker på at den er slettet? Jeg tror ikke det.

Ikke slettet

Ser det nå… var litt for kjapp. Den hadde bare “gjemt” seg…