Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Virker litt som man har fått tilbake den nærmest overivrige OKS fra 2021 (ment positivt). Som bobler så mye over av iver og entusiasme at det en sjelden gang kan være på nippet til å bli vel mye.

Dette er feil!!!

Er det han som svarer for selskapet på facebook, tror du?

My guesss ja, men vet selvsagt ikke.

Jeg sliter med å forstå hva som er spesielt med den kommentaren over ?
De annonserte med Limoneira avtalen to ulike utrullinger; en i desember og en i januar?
Vi er fortsatt i januar tidlig neste uke?

3 Likes

Ok, det forklarer saken da

Stemmer, dette er allerede børsmeldt👍

Den ble slettet. Jeg sjekket og den var borte. Har tydeligvis satt den inn igjen.
Mystisk…

«With more to come» kan jo tolkes som bra

Ble nye 750 på den kommentaren 🤌🤌🤌

4 Likes

7 Likes

11 Likes

Jeg tok litt mer i dag jeg også, men fikk ikke fill på alt. Volumet er så lavt nå at kursdrivende nyheter fint kan løfte aksjen mot 20 kr :wink:

1 Like

slutt å kjøp, mine andre bindinger vil ha det som det er.

1 Like

DC med kanskje et fåtall andre selskap å deres produkter (selv om de ikke i nuet enda ikke har de samme egenskapene som LNC) tvinger seg selv frem på markedet i tiden som kommer for å ta del i utfordringen med desertification. At det blir flere pre-payd projects fremover for DC ala Limoneira levner vel liten tvil å «lander» de med nevnte selskap blir det et urolig rally på slutten av 23’ & inn i 24’. Det var vel @Aaleby som gjorde denne utregningen på et pølsepapir :wink: men greier de å spare $20 mil i året å signerer med DC begynner det å rulle. I mellomtiden ventes flere signeringer både i US & UAE å flere land i Europa snuser på produktet. Om et drøøøyt halvår får vi det ene svaret.

bilde

9 Likes

Mye fokus på desertification i UAE for tiden. Midt i sirkelen sitter Mawarid& DC. Bare et lite tidsspørsmål tipper nå jeg før en melding.

Partners of Conscious Planet include the UN Convention to Combat Desertification (UNCCD), the UN Food and Agriculture Organisation (FAO), the UN World Food Programme India, and the International Union for Conservation of Nature (IUCN).

https://www.arabianbusiness.com/culture-society/uae-improves-focus-on-preventing-food-producing-agricultural-soil-from-degradation

8 Likes

Ble oppført her for 2 dager siden som kun 1 av 2 norske selskap/organisasjoner: Desert Control AS | UNCCD

10 Likes

Finner ikke siden der selskaper er ramset opp.
Gidder du poste linken?

Edit
Fant den

4 Likes



8 Likes

6 Likes