Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Tenk når dagen kommer da produktet er validert globalt å de institusjonelle forsyner seg daglig på randen til grådighet i dette lille selskapet fra Sandnes å kursen stiger tosifret gjennom flere uker på rad 🤌🤌🤌
(Bare sånn mens vi sitter å kjeder oss)

12 Likes



Det som bekymrer meg mest er mer makrorelatert enn spesifikt for selskapet. Hvis børsene får en nedtur nå dras alt med i dragsuget. DSRT har holdt seg bedre enn andre vekstselskap i det siste, og konsoliderer fint. Vi er nærmere brudd opp, enn ned, enda… :slightly_smiling_face:

Hvis noen kjøper abo. tar jeg gjerne imot et utklipp

Skal klippes snor over det jeg antar er kontorer i Yuma også

7 Likes


7 Likes

From a trader’s point of view I feel you, most Definately, men DC er nå snart ferdig med start up to scale up som gjør med de avtaler allerede inngått bare en liten melding på x antall $ mill ifra å slå ut i full blomst. Avtalene & partnerships i uae, us vil snart med innpass hos EU snu hele caset på hue trur nå jeg. Så får man heller spekulere i makro på ei krone å syv frem å tilbake.

3 Likes

Verdt å huske (jmf vannbesparelser på 21-53% i sandy soil)

7 Likes

Nå, vettu.
Ready, Set, Go……:rocket:

13 Likes

Var visst noen som ikke har fått med seg dette og lempa ut flere tusen aksjer under 15….

2 Likes

5 Likes

Sitter inntil videre. Har noe tørt krutt tilgjengelig om den bryter ned igjen, men foreløpig ser det ikke avskrekkende ut. @Bearwizarf sier noen dumpet noen aksjer under 15, men kursen sluttet over 15. Jeg tar det som et positivt tegn, så får vi se i morgen om folk velger å gå litt risk-off i forkant av FOMC møtet på onsdag, og non-farm payrolls på fredag.

3 Likes

10 Likes

10 aksjer solgt idag. Snakker meg om glemt aksje.

Ekstremt liten omsetning ja, hadde passet med en godmelding nå.
Det ville vært en katalysator for et brudd opp av denne formasjonen:

7 Likes

Var det ikke snakk om nye avtaler i januar eller har jeg misforstått?
Kanskje det var i 2024? Hadde uansett smakt med en børsmelding av noe slag og ikke bare ryktespredninger på sosiale medier!

Ingen grunn til at Limoneira skal være alene om ha troen, men det kommer når det kommer. 2023 kan ikke bli en evig ørkenvandring dersom inntektene skal ta seg betydelig opp fra starten av 2024 slik selskapet har forespeilet. Alltids mulig at selskapet avventer at støtteordningen (1500$ per acre) forhåpentligvis faller på plass iløpet av inneværende måned.

5 Likes

Desert Control….
Mye som taler for LNC, nå.
Venter bare på gjennombruddet…

2 Likes

Mange deler nok denne


Anser teknologien som fantastisk spennende og venter i spenning på å få se hva LNC kan gjøre av faktisk forskjell når den er blitt implementert i det daglige virket.

Mao; Desert Control vil kunne ha ekstrem nytte av å bruke Limoneira som utstillingsvindu og så må man bare tro at det finnes ytterligere aktører som er villig til å ta sats basert på forskningsresultater alene slik at man kan få på plass flere kontrakter før heller enn senere.

3 Likes

Hva er hovedgrunnen til at det ikke renner inn med kontrakter sett i lys av alle artiklene som er postet her om tørke i verden?

Teknologien virker, det vet vi. Er det kostnaden med å implementere LNC? Er det markedsføring / salgsapparatet det skorter på?

Desert har utviklet produktet gjennom 12 år med forskning. Det er 3 år siden de første forsøkene ble validert. What’s taking so long? :roll_eyes:

5 Likes