Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

OKS akkurat ferdig på scenen EWC Global Semifinals 2 - Events 2022 - Events

2 Likes

Har aldri sett han så nervøs før. Ferdig før tiden og greier :smiley:

Så du har tidligere erfaringer med å se han nervøs?

Og vi er videre!

3 Likes

Finale next! :partying_face:

6 Likes

Baaaarneski rænn😎

3 Likes

6 Likes

Må si dette var kjekk lørdags underholdning!

9 Likes

Hvem andre gikk til finalen i morgen?

30 000 selskaper fra hele verden knivet opprinnelig om å komme seg helt til finalen. 10 gjenstår og ett av disse er Desert Control :clap:

14 Likes

Finalen i morgen?

Fra kl 1900

3 Likes

Hvem andre gikk til finalen i morgen?

de 10 finalistene er:
Waykana
Morpheus.network
Genengine
Whitehelmet
Ndr Medical Technology PTE LTD
Hera Health Solutions
Marlow
Biogrip
Digiphy
Desert Control

8 Likes

My blest om dagen. Bare dra i land morgendagen nå.

Some of in5’s biggest success stories are liquid natural clay manufacturers Desert Control,

2 Likes

Hvor anerkjent er denne konkurransen? Virker som det nesten bare er oss her som er euforisk. Forstå meg rett, elsker at de er med og har kommet så langt, men virker ikke som noen andre bryr seg.
Jeg kjenner på det selv, føler dette er veldig stort og burde få masse anerkjennelse.

4 Likes

Aner ikke, utover at

30 000 ulike selskaper fra hele verden som meldte seg på konkurransen. Det sier sitt. Og selv om DC virket som det klart mest modne av de som jeg fikk med meg, som bør kunne gi en edge i morgen, så var det ikke akkurat noe å si på ambisjonene hos de andre deltakende selskapene heller.

Ligger i kortene at en eventuell seier vil gi betydelig mer anerkjennelse i MENA-regionen kontra her til lands, hvor det meste angående selskapet blir forbigått i stillhet. Synd for kursutviklingen (at DC er en større stjerne globalt enn nasjonalt), men det viktige er åpenbart å få en standing i områdene som skal gi penger i kassa.

4 Likes

Står litt videre om det her!

100 startups fra hele verden vil konkurrere på Beiban-plattformen om å vinne premier verdt én million amerikanske dollar for å ta fasilitetene deres til nye nivåer.
Entreprenørskaps-VM; En av de største og mest mangfoldige konkurransene for å støtte gründere og oppstartsbedrifter. Hvert år konkurrerer gründere fra 200 land om 1 million dollar i pengepremier og andre premier for investeringer, støtte og publisitet.
Siden lanseringen i 2019 har konkurransen tiltrukket seg 400 000 registrerte bedrifter og gründere fra 200 land og organisasjoner for å konkurrere om mer enn $3 millioner i pengepremier og ytterligere $256 millioner i gratis fordeler, støtte og tjenester.
EWC ble etablert i samarbeid mellom Misk Foundation (som en del av Misk Global Forum) og Global Entrepreneurship Network, en organisasjon som opererer i 200 land med mål om å støtte og tilrettelegge for oppstart og utvidelse av entreprenørskap for alle i enhver land.

3 Likes

Virker stort, synes bare det er rart det er så lite fuzz om dette, men det er vel som alle ande VM, kun vinneren som betyr noe, så krysser fingre og tær på at de vinner i morgen og at det vil bli utløsningen. Vinneren huskes og resten blir glemt. Jeg har troa.

Syns nesten det er rart at pengepremie for seier ikke er større, men kanskje det hjelper med de fordelene, hva de nå enn er.

Og når pengepremiene ikke er større må det nesten eksistere fordeler og prestisje av en slik grad at det likevel tiltrekker så mange selskaper fra hele verden. En tilsvarende konkurranse med 50 mill som førstepremie kunne hatt null tyngde forøvrig og likevel fått titusenvis av start-ups til å melde seg på. Sånn sett et sunnhetstegn og “kvalitetsstempel”.