Meldingen understreker at det jobbes proaktivt med alle aspekter av driften inkludert finansiering. Ser man på alle prosjektene Desert Control har i nuet så utgjør dette at det samlet tar ikke ukjent for oss litt tid før det er et stort nok volum av prosjekter som har gjennomgått de første stegene for konvertering til storskala utrulling som gir inntekter og lønnsomhet av større betydning. Har vært i dialog med OKS nå på morgenen som kan bekrefte dette. Videre cudos for å ha landet nye 2/5
Sterud Holding hev ut 35k på to dager og stod etter dagens liste fortsatt igjen med 20k. Tipper mye ligger på vedkommendes skuldre. Selv om gårsdagens stunt godt kan tenkes å være noen andre.
Takk! Det positive med utålmodige selgere er at noen får billige aksjer. Unner dem det
Er du på fornavn med CEO?
@Hayen - det er lett å forstå hvorfor de gikk for UAE først, for hva tenker man når man tenker ørkenområder? Men i ettertid er det enkelt å se at man burde satset på USA først, og heller shippet kapasiteten andre veien dersom det ble behov for det. Ikke så mye å gjøre med det nå, men man kunne kanskje unngått situasjonen man er i nå om det var slik.
Hvorfor folk skriver så mye om emisjon skjønner jeg ikke - det er EN av mange muligheter? Se på mcap til selskapet og hvilken teknologi de besitter. Er jo like sannsynlig at de blir kjøpt opp av en industriell aktør som ser verdien og vekstpotensialet her?
Samtidig har DC fått mye drahjelp i UAE i årene før selskapet kom på børsen. Men man skal uansett prise seg lykkelig tross alt for at de inngikk en JV med Mawarid Holding heller enn å prøve å stå på egne føtter. Sistnevnte kunne kostet virkelig dyrt. Om det i det hele tatt hadde kunne blitt ansett som gjennomførbart.
Ser dessverre ut som salgstrykket er stort i dag….
Må være noen som vet noe
Og der ble det matching hal
Les børsmeldingen igår. Meldingen er nesten identisk med nanovector sin. Det lukter emisjon, lån etc lang vei. En emisjon kan fort bli til svært lave kurser. Hadde en liten post som jeg solgte idag. Kjøper meg heller inn igjen til 2-3kr.
Hehe, du tror mcap skal ned mot 100mnok? Ingen ville kjøpt sulamitten før den tid?
Virker mer som en hevnaksjon. Vi får se hvem som solgte i går og i dag når tallene kommer - i morgen vel
Blytung selgerside. Tynn kjøpeside på 9 tallet
Det som er temmelig sikkert nå er at det kommer kapitalinnhenting på lavere kurs enn vi er på nå
Idagens kapitalmarked vil jeg tro at de må sette kursen på 2-4 kr for å få fulltegnet emisjonen. Samt at de må gi kraftig rabatt til de som garanterer emisjonen. Det er total tørke for risikokapital. Så ja jeg tror Mcap kan bli ned mot 100 mill i tillegg kommer selvsagt beløpet de klarer å hente inn gjennom emisjonen. Lykke til.
Jeg spådde «en-sifret» og ble stemplet som troll av dere og som «kranglefanten» av selveste PDX.
Hvem fikk rett?
Hvem var trollene?
Heldiggriser. Nå kan dere «doble» grisebillig.
Følg den geniale ideen : «When in trouble,- double»
Takk for meg.
Gidder ikke kaste bort tid her.
Cry me a fucking river bamse.
Og nå presses den nok også ned for å få emi kurs så lav som mulig
Møtt deg selv i døren @bamse? Den som har tapt millioner av kroner på egen overbevisning? I motsetning til PCIB og NANO er DSRT liv laget og den feite damen har ikke vist seg enda.