Skal man tro regnskapet så har de jo ikke god tid, skal man tro guiding på at de har penger ut året så har de bedre tid, men tiden går og kassen blir mer og mer slunken. Det var hvert fall ikke et sekund for tidlig at de har startet å sondere terrenget, selv om jeg i etterpåklokskapens lys skulle ønsker de kjørte emi på 10,- før de meldte om strategisk gjennomgang, kan umulig se for meg at det kan bli bedre nå med fallende kurs og fallende cash.
Q322 hadde de 59mill på bok og 100 mill med plasseringer som jeg har skjønt det.
Q4 hadde de 36 mill på bok 78 mill med plasseringer. Da har de brent 22 -23 mill og de plasseringene har stått stille, hvor er de plassert?
La oss si de har brent 23 mill i q1 også da, selv om jeg tipper mer siden aktiviteten har gått såpass opp og inntekten er vel ikke der i forhold til innsats enda, men om vi tar samme da 23 mill i cash burn.
Q123 har de da 13 mill på bok og 55 mill med det som er plassert.
Q2 som er over 30 juni har de da måttet ta ut av plasseringene sine og har 22 mill på bok.
Da har de egentlig kun ut Q3 før de er tomme for cash og det vil jeg ikke si er så veldig god tid.
Men vi får se q1 rapport nå, hvor mye de har brent der. Får håpe de har klart å kutte kostnader og har brent mindre en foregående kvartaler. Jeg kjøper hvert fall ikke mer før jeg har sett cash burn i neste rapport og den kommer jo snart:)