Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Har de ikke mye igjen, har man først begynt å selge så tar man fort alt. Men han har vel en nedre kurs vil jeg tro.

De solgte 600k sist og stoppet på 800k, før de senere kjøpte 700k. Så at de skal ut med alt er langt fra sikkert.

Eller lenger…

luvren er tatt ut av mange. Er dreven i jobben med og pine litt til ut. Hver dag.

Noen har mistet troen på dette, og det gjenspeiler seg.

Hehe blir utrolig gøy å sitte med denne aksjen på. Denne inngangskursen når de har fått flere kunder. Ingen tvil om at produktet trengs.

1 Like

Nå spør jeg dumt, men hvem er Deka på listen?

Deka Investment står bak JP Morgan Chase-kontoen, som er aktøren som har stått for mer eller mindre all salg de siste dagene.

1 Like

Ah, ok takk!

Nevnte aktør sitter igjen med ca 1 mill+ per i dag. 15 børsdager og vedkommende er mer eller mindre garantert tom. Om alt skal selges. Ingen andre som selger utover småbeløp.

En velsignelse at jeg kom meg inn akkurat tidsnok til å være med på laveste kurs ever.

image

Ser ikke akkurat ut som det finnes en nedre grense….

Grunnen til at «ingen» kjøper er vel også basert på en forventning om at kursen skal enda lenger ned…

Grunnen til at “ingen” kjøper er åpenbar; ingen vet helt sikkert hva utfallet blir og da sitter man gjerne tungt nok lastet fra før. Liten som stor.

En forventning om at den garantert skal lavere ville gjerne ført til at flere solgte. For å kjøpe lavere eller realisere tapet. Den effekten så man kun helt i starten av fallet.

Vel, mulig jeg snakker for meg selv…sitter tungt lastet, men har litt cash som skal brukes på dsrt. Venter på «riktig» inngang.

Det som er kjedelig for oss som kjøper på lav 7 nå, er at vi må skatte av 1000% gevinst…

3 Likes

Dette blir da en selvoppfyllende profeti.

Etter en kjapp prat med OKS i kveld:

Årsrapport publisert 27 april og oppdateringer på det finansielle viser at selskapers runway opprettholdes som presentert i siste kvartalsrapport helt i henhold til plan.

Follow-up fra meg:

Forstår dette, men det er dette med ekstern sondering av økonomiske veier videre som lukter veldig emisjon.

Svar:

Selskaper som jobber tidlig og proaktivt med strategiske aspekter for optimal utvikling i god tid før runway begrensninger gjør slike ting krevende viser handlekraft og det er alltid langt bedre enn det motsatte.

Sier vel kanskje ikke så mye. Men uansett.

10 Likes

Står med ryggen mot veggen slik jeg leser det. Håper jeg tar feil.

Virker mer som at de ikke ser for seg det på en god stund enda:

Tja, tror vel ikke det jeg skriver her har noe særlig impact på kursen…for meg blir det litt vinn/vinn…synker kursen videre så kan jeg fylle på når det snur (noe jeg er sikker på vil skje), og skulle kursen snu veldig fort før jeg rekker å fylle på så sitter jeg allerede tungt lastet…