Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Ikke diskuter Europa før målet til selskapet. Det kommer i andre rekke!

Så du mener DC skal avslutte avtalen og prosesser de har med Amarenco?

1 Like

Dette rockpus er hersketeknikk. Du skuffer. Min tone har alltid vært på denne måten. I gode og dårlige tider. Når jeg er sterkt uenig. Det vet du også. Og nei, det handler ikke om det i det hele tatt. Finner det helt latterlig at noen skal mene at man skal begrense/snevre inn fokuset når et case diskuteres. Som om intensjonsavtalen med Amarenco er mindre aktuell nå enn tidligere.

1 Like

Selskapet har sagt hva som er prioritet.
Om de har følere ute er en annen ting!

Kursen sier alt.

God natt.

1 Like

Hva har emisjon å gjøre med dette? Hadde DC vært på randen av konkurs ville du hatt et poeng. Skal man ikke kunne diskutere fremtiden på grunn av emi-frykt?

2 Likes

Dette er målet.

Alt annet er delmål på veien.

2 Likes

Ta en kikk på regnskapet og fortell oss hvor lenge du mener selskapet har midler til å opprettholde normal drift ift. dagens pengeforbruk. Om du ikke kan gi et oppriktig svar på det så har dessverre du og mange andre av dagens aksjonærer et problem.

2 Likes

Og fortelle sannheter er ikke hersketeknikk! Hva behager? Og fortelle hvor dumme alle andre er i denne sammenheng er hersketeknikk. Dette er et forum.

At ikke Admin reagerer er en gåte.

2 Likes

Fullstendig uenig.
Det er et problem hvis selskapet trenger hente penger i markedet, hvis de isåfall får problemer med å hente penger og hvis det gir ekstrem utvanning av eksisterende aksjonærer.

Man vet at teknologien fungerer. Det er bankers.
Man vet også at markedet er enormt og voksende.
Man vet at det er ingen andre løsninger av betydning.
Man vet at DCs løsning lett kan oppskaleres.
Og ser man til usa, så er det tydelige tegn på at kundene kaster seg på.
Så hjelper det også at produktet treffer det grønne skiftet midt i blinken.

Påstanden om at aksjonærene har et problem er jeg derfor ikke med på

4 Likes

Mitt problem er ikke større enn at jeg har visst at en emisjon vil komme. Før eller senere. Og har posisjonert meg deretter. Selv om det selvsagt ikke var en del av planen at kursen skulle gå i gulvet på spekulasjoner alene.

Det vises på aksjsalgene.

Blind tro på aksjekurs :

1 Like

Du glemte kanskje ¨svare på det mest vesentlige?

1 Like

Skylder du på småaksjonærer?

1 Like

@rockpus vet utmerket godt at det har vært lignende opphetede diskusjoner også når kursen var 4-5 ganger høyere enn dagens. Tråden har tidvis vært et sirkus. Uavhengig av kurs.

Behandler du folk med respekt skal jeg kanskje tro på deg. Out of topic. Sorry.

1 Like

Hvordan kunne du vite at en emisjon ville komme, og samtidig bruke så mye energi på å mistenkeliggjøre de som tok ordet emisjon i sin munn?

2 Likes

Når har jeg brukt energi på å mistenkeliggjøre noen basert på emi-prat alene?!! Det er virkelig ikke snakket om emisjon som har fått meg irritert på bamse. Det er alt surret forøvrig.

Som vist her

Dere 2, har helt sikkert et godt svar på hvorfor DC gikk fra 41. 99 til 7.05kr.

Er det noen negative du ikke har brukt enrgi på Aaleby?

2 Likes

Nei - jeg har svart godt nok.

Og bare for å poengtere noe før @SILVER1 og @Floppen sporer helt av:
Såvidt jeg vet, så er det ingen av de langsiktige som har avfeid at en emisjon kan komme underveis. Det er en risiko som har vært velkjent hele veien,men det har ikke vært et enormt behov for å diskutere det opp og ned i mente.
De som evner å lese, vil ha forstått at det har stått mellom linjene mange ganger.
Så å gnage på emisjonssporet er egentlig å slå inn allerede åpne dører. Det er ingen sensasjon på noen som helst måte.
Men heller ikke nå vet man om det blir emisjon. Det kan skje helt klart, men ingen vet at det skjer.

Det som derimot ER viktig, er det fundamentale i selskapet. Et selskap lever på hva det leverer, ikke på emisjoner.

3 Likes