Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Svare får vi snart:) Er det no news, blir det dump hvert fall

Dette er veldig oppe i luften, slik jeg ser det. Kan være fugl eller fisk. Bare å benke seg

Så mest sannynlige scenarioer nå:

  1. Folk har jazzet seg opp pga en luremus-melding på LinkedIn, som gir uttrykk for at den er viktigere enn den egentlig er. Kursen stiger 25-30% på hype, iverksatt av ledelsen.

  2. Ledelsen har tabbet seg fullstendig ut ved å invitere til en signeringsseremoni for en betydningsfull avtale på LinkedIn, og ikke børsmeldt at de har en intensjon om å signere en avtale på torsdag.

  3. Selskapet blir solgt i dag, så ledelsen gir blanke i hva de legger ut på LinkedIn.

Enten så må DSRT komme med en nyhet i dag, eller så blir handelen stengt frem til signeringen er gjennomført på torsdag. Tiden vil vise :slight_smile:

4 Likes

Prøver etter beste evne å holde hestene mine i sjakk, men innrømmer at dette er ulidelig spennende.

image

Enig. På tide, alt for lenge mellom slike øyeblikk på børs😀

Da den strategiske gjennomgangen ble meldt var kursen på ca. 13 kr…

De må kanskje stoppe handelen helt fram til denne signeringen har funnet sted på torsdag. Tror denne Linkedin meldingen har laget et problem for ledelsen i Desert Control.

4 Likes

Det er i tilfelle Greater Yuma Economic Developlent Corp. som har ødelagt for DC.
Det er de som har invitert til signingsferd og kroning på LinkedIn, ikke selskapet selv.

Et problem som selskapet strengt tatt burde kunne klare å forutse når de må gå aktivt ut for å invitere relevante aktører i Yuma til denne tilstelningen. Litt spesielt.

Sikkert bare et forskningsprosjekt.

Ja pytt…… en betydningsfull vip fra Uae tar seg turen for akkurat det :stuck_out_tongue_winking_eye:

Visiting International Professor

snakk om pinebenk…

Kommer nok ikke noe før torsdag etter signeringen er gjennomført.

Kan godt være, men kom med den meldingen da så vi slipper å sitte å glo. Har andre ting å gjøre :sunglasses:

Bare å selge nå! NÅ er tida inne , baisserenes drømmescenario er nett no. :pinching_hand:

Hvis det var en rett frem, ikke kursdrivende melding de skulle skrive, hadde de vel neppe trengt 3 timer, eller resten av dagen på å skrive den? Vi får bare håpe den driver kursen i riktig retning. Fryktelig spennende dette her.

3 Likes

Jeg er på samme spor, men litt mer avventende

Kommer ikke DC med melding i morgen, så er det etter min mening sannsynligvis noe krutt på gang ( noe jeg egentlig har/hadde lite tro på)

3 Likes

Fortsatt tidlig morgen i USA. Kan være så enkelt som at «hele» DCG er i USA og at noen i styret eller annet fikk stoppa handelen i påvente av at ledelsen i DCG skal våkne opp og få tatt stilling til det.

3 Likes

eller at Euronext fikk et tips om at det var noe som drev kursen opp som burde blitt børsmeldt før det fant veien til Linkedin