Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Opptatt av runde tall hvertfall den godeste Brage Johansen. Så får man se om det dukker opp en ny salgspost på 100k når den første er ferdig slukt.

1 Like

Hvor lenge er det til man kan forvente Limoneira kontrakt om alt går etter planen? November/desember?

Innhøstingen er ferdig i september/oktober. Dernest avhenger vel alt av hvor lang tid det tar med analyser og forhandlinger.

Vi gleder oss til han er ferdig. Han har vel ikke mange hundretusen igjen, nå? Håper han lettet seg litt igår også…

Selger tydeligvis kun i bolker og i går var “sperreposten” en saga blott. Mao; tvilsomt at han lettet noe ytterligere på seg. Har igjen 800k etter dette om alt skal ut. Mer sannsynlig er det kanskje at han selger “litt” nå og mer ved senere anledninger. Men forventer at alt skal ut til slutt.

Ja, jeg la merke til at den posten hans tok seg en pause igår. Men mulig han solgte til venstresiden, er jo lov å håpe på det…

Det går da unna litt på denne posten på opprinnelig 100000,
solgt nesten 63000 på 12 minutter.

Uten sammenligning forøvrig, så får jeg litt dejavu til spettet i bcs. Han solgte og solgte, jeg venta til han nesten var tom, jeg tok et godt jafs, og rekylen kom som bestillt da han var tom.

For en idiotisk salgsstrategi

2 Likes

Virker som han aktivt går inn for å ikke bry seg. Kudos likevel for at bolken fikk en pause i går slik at man fikk bygget opp et visst momentum i positiv retning.

Nå er kjøpersiden sterkest og lite aksjer til salgs

Er det aksjer han har fått for 3 øre? eller vet vi hva slags snitt han har?

Antar så. De er ikke kjøpt i markedet for å si det sånn. Hadde opprinnelig 1,8 mill aksjer.

Litt vanskelig å si eksakt, men du er nok ikke så langt unna. Du har blomstring, kart og ferdig produkt på samme tre samtidig. Et sitrus tre blomstrer 5 ganger i året så de plukker konstant. En sitron er ferdig utviklet prox. på 9 måneder.

Under en video om høsting hos Limoneira.

1 Like

Noen som husker hvilken rapport de viste frem eksempler på besparelser?

Husker ikke, men tror pres hos arctic har det med

Skal vel ikke se bort fra at Bøe ble headhuntet tilbake til KPMG

6 Likes

Flere kilder til dette, men det er mange eksempler her fra side 63-80:

3 Likes

Hvem er det som har kjøpt 1,8 millioner aksjer utenfor markedet og som selger ut sine aksjer og som presser kursen?

Jeg.