Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Absolutt ikke. Har satset penger på det selv. Men når Teigland omtaler et selskap, får du ofte aksjene hans i fleisen rett etterpå.

3 Likes

Han er inne med ca 30 k aksjer. Får håpe det var som dumpet på 7,90 istad…

Er vel ikke verdt å gi vedkommende for mye tyngde heller. Skal ha kudos for å skape oppmerksomhet rundt en glemt aksje og så vil det fundamentale være avgjørende for å kunne ta det virkelig store løftet.

3 Likes


Var det ikke slik haussing og påfølgende dumping av aksjer, som var strengt ulovlig ifølge finanstilsynet, tenkte på twittermeldingene hans igår…

4 Likes

Da er Desert Control i startblokkene også i Australia.
Klar, ferdig, ferdig, ferdig……….
Nå venter vi på GÅ, i UEA, Saudi Arabia, USA…

2 Likes

7 Likes

Dette blir fantastisk på sikt…på tross av at robotene har fritt spillerom i dag og dytter kursen ned på lav omsetning

3 Likes

Mange gode leads, det er sikkert og visst :grinning:

Research er vel og bra. Håper det snart kommer litt resultater av all øyhoppingen.

Vi bør nærme oss litt vel…

Tålmodighet min venn😉

Er ikke Teigland politbetjent eller etterforsker? Fyren er svinaktig i aksjemarkedet.

Forhenværende vil jeg tro, men ja, kynismen eier ikke særlig mange grenser… hadde selv en disputt med vedkommende ifb med Leirgulen-sagaen for snart to år siden og har vel ikke akkurat forandret mening

Google viser at Espen ble tvunget ut av Politiet etter en grov fyllekjøring. Jeg gidder ikke å linke kilder (avisen tidl. kjent som Resett) som navngir ham, men godt fyren ikke representer politiet lenger. Riksmedia har også skrevet om det, men anonymisert.

WEF deler DSRT-klipp på LinkedIn igjen i dag. 4700 likes og 100 kommentarer hittil. God reklame!

8 Likes

Samt 700 delte innlegg :ok_hand:

5 Likes

For min del vil UAE forbli et skuldertrekk inntil man ser klare tegn på at ting materialiserer seg, men verdt å ha et blikk i den retningen okke som


https://www.arabianbusiness.com/politics-economics/uae-targets-10bn-food-industry-and-20000-new-jobs

3 Likes

Gode nyheter over hele fjøla, men noen (vel, roboter på vegne av noen) synes fortsatt at aksjen er dyr og selger. Helt uforståelig for meg…at «de store» lar denne muligheten gå fra seg skjønner jeg ikke, men det ser ut som DSRT er bedre kjent i det store utland enn i Norge…

Apropos UAE

7 Likes