Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Tror ikke man skal stoppe med det selv om alle også ønsker signerte kontrakter snart

Forskjell på en gang i blant og “hele tiden” som jeg opplever det nå. Skulle tro og håpe at de hadde andre ting å fokusere på.

1 Like

Marketing er ekstremt viktig når man skal selge inn nye produkter, man kan aldri stoppe med det, jo mer jo bedre, til man har fått skikkelig fotfeste.

1 Like

Vi får håpe det faktisk er andre medarbeidere som utarbeider, i så fall, fair nok.

Utfallet av den første triggeren det ventes på vet jeg ikke så fasiten får vi om ikke så lenge, men det skyves tall fra den ene til den andre siden :wink:

Hva baserer du dette på?

At work er in progress.

Da antar jeg du har fått innside fra UAE/Saudi, som DSRT ikke er programforpliktet til å melde markedet, men som du likevel har fått?

1 Like

Jeg bare deler tanker rundt det som er kommunisert fordi jeg ser ikke for meg at de fører oss bak lyset. 2+2 er fortsatt 4

Dette er et selskap som har gitt forhåpninger mang en gang, for deretter og ikke levere, ikke bli for ivrig.

1 Like

Ytret bare en heads up på vei inn mot det nye året!

Blar godt opp i tråden å ser du er en karakter som har frekventert jevnlig. Hva tenker du selv om den første viktige avtalen vi står ovenfor? Selv tenker jeg en avtale på +$10 mill fra Limoneira så absolutt er innenfor rekkevidde nå innen kort tid så jeg har ligget på kjøp i lang tid.

Tenker vi skal holde oss realistisk her for å unngå å blåse opp forventningene frem mot børsmeldingen som bør ligge rett rundt hjørnet. Var opprinnelig (i fjor på denne tiden) skissert en totalavtale på ca 50 mill NOK. Siden den gangen har Cadiz falt vekk. Mener du at det er grunn til å forvente at avtalestørrelsen likevel blir doblet heller enn halvert?

2 Likes

Ja jeg ser på det som realistisk for selskapet selv uten Cadiz å kunne oppnå en avtale med L på +$10 mill ref. post fra 26. oktober.

1 Like

Sliter med å skjønne hva det er fundert i, men helt fair å mene. Tenker for egen del at proof of concept blir det klart viktigste momentet med den avtalen. En ledestjerne som et tegn på at snøballen bør kunne begynne å rulle.

La oss håpe du får rett, selv tror jeg ikke de er i nærheten av det totalt for 2024 engang.

Skal det bli julepresang så begynner det å haste…for min egen del tar jeg gjerne kursoppgangen rett over nyttår…pga formuesskatten

Kursen har ingen betydning for formuesskatten når man eier unoterte.

1 Like

Unoterte? Hva har det med Desert Control å gjøre?