Jeg har varslet en journalist i e24
Kanskje vi skal ta en for laget, og kjøpe et par hundre aksjer hver, av Falnes og Stordalen? Så de blir ferdige å selge på denne siden av jul… Regner med at bunnen blir satt når de er tomme, og vi kan bevege oss sakte men sikkert over 20 igjen…
Denne blir betydelig mer spennende; om Desert Control kan klare å nå opp internasjonalt i konkurranse med andre “lokale” vinnere.
Fint og flott med alle disse artiklene! Men generer det inntekter???
Skal svare seriøst, selv om du kun fortjener ignoranse.
Investering i DCG betinger troen på at det finnes et marked som er villig til å betale for bruk av LNC. Artiklene belyser de underliggende faktorene som peker i den retningen. Som er eneste mulighet til å ligge i forkant; stikke fingeren i jorda, vite hva som rører seg.
Hva inntekter angår; forventer at de som velger å være investert også stoler på guidingen til selskapet. I så henseende er inntektene der de skal være. Med kommersiell oppstart i USA rett rundt hjørnet og kalibrering av salgsorganisasjonen i UAE/MESA.
Ja, rart at DC ikke er med her.
Ser til min store glede at Strawberry er ute av aksjonærlista.
Ute av topp 100, fortsatt aksjer igjen. Deka Sustainability Impact kjøpte 49k på billigsalg fra Stordalen.
Rydda litt pga. trolling.
Kan det ha en sammenheng med at vi får et kortvarig rally i en nedadgående trend. Dødskryss/dead cat bounce
Satser heller på at det er noen store avtaler like om hjørnet
Her ligger min investerings filosofi også mht DCG.
………………
NBA-legende Shaquille O’Neal deler et investeringsprinsipp han lærte av Amazon-grunnlegger Jeff Bezos. Han har selv fulgt prinsippet helt siden han hørte det.
– Jeg var på en tech-konferanse i Vegas og hørte den store Jeff Bezos si «hvis du investerer i ting som kommer til å endre livet til mennesker; da er du garantert god avkastning», sier O’Neal i et videointervju med CNBC.
Basketballegenden sier det i det store og hele handler om én ting – tro.
– Tror du på produktet? Vil det endre folks liv? Det er det det handler om for meg, sier O’Neal.
Enig i prinsippet, så lenge det ikke er bioteknologi
Slutter aldri å bli overrasket over at interessen for denne aksjen er så liten, og at noen selger på disse nivåene…
Ganske store interesse for aksjen her på forumet