Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Jeg har varslet en journalist i e24

18 Likes

Kanskje vi skal ta en for laget, og kjøpe et par hundre aksjer hver, av Falnes og Stordalen? Så de blir ferdige å selge på denne siden av jul… Regner med at bunnen blir satt når de er tomme, og vi kan bevege oss sakte men sikkert over 20 igjen…

2 Likes

5 Likes
11 Likes

Denne blir betydelig mer spennende; om Desert Control kan klare å nå opp internasjonalt i konkurranse med andre “lokale” vinnere.


10 Likes

Positive ord fra innovasjon Norge sin representant i Midtøsten

3 Likes

Timingen for introduksjon av LNC kunne ikke vært bedre

2 Likes

Fint og flott med alle disse artiklene! Men generer det inntekter???

1 Like

Skal svare seriøst, selv om du kun fortjener ignoranse.

Investering i DCG betinger troen på at det finnes et marked som er villig til å betale for bruk av LNC. Artiklene belyser de underliggende faktorene som peker i den retningen. Som er eneste mulighet til å ligge i forkant; stikke fingeren i jorda, vite hva som rører seg.

Hva inntekter angår; forventer at de som velger å være investert også stoler på guidingen til selskapet. I så henseende er inntektene der de skal være. Med kommersiell oppstart i USA rett rundt hjørnet og kalibrering av salgsorganisasjonen i UAE/MESA.

8 Likes
2 Likes

Ja, rart at DC ikke er med her.

Ser til min store glede at Strawberry er ute av aksjonærlista.

2 Likes

Ute av topp 100, fortsatt aksjer igjen. Deka Sustainability Impact kjøpte 49k på billigsalg fra Stordalen.

3 Likes

Rydda litt pga. trolling.

10 Likes

Kan det ha en sammenheng med at vi får et kortvarig rally i en nedadgående trend. Dødskryss/dead cat bounce :man_shrugging:

Satser heller på at det er noen store avtaler like om hjørnet :grinning:

2 Likes

Her ligger min investerings filosofi også mht DCG.
………………
NBA-legende Shaquille O’Neal deler et investeringsprinsipp han lærte av Amazon-grunnlegger Jeff Bezos. Han har selv fulgt prinsippet helt siden han hørte det.

– Jeg var på en tech-konferanse i Vegas og hørte den store Jeff Bezos si «hvis du investerer i ting som kommer til å endre livet til mennesker; da er du garantert god avkastning», sier O’Neal i et videointervju med CNBC.

Basketballegenden sier det i det store og hele handler om én ting – tro.
– Tror du på produktet? Vil det endre folks liv? Det er det det handler om for meg, sier O’Neal.

4 Likes

Enig i prinsippet, så lenge det ikke er bioteknologi :rofl:

7 Likes

Slutter aldri å bli overrasket over at interessen for denne aksjen er så liten, og at noen selger på disse nivåene…

1 Like

Ganske store interesse for aksjen her på forumet

1 Like