Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 2

Jeg fant i farten intet, men «messa» ligger jo vegg i vegg med kontorene til Mawarid så vi får vel en update fra sosiale medier.

Har dere gitt opp og forlatt skuta?
Nesten ingen aktivitet her.

Hva kommer først :

  • 25 kr
  • 14 kr

0 stemmegivere

Neida, sitter fortsatt relativt tungt lastet og er tålmodig. Kjedelig med litt slow start i midtøsten og dårlige makrotider, men har fortsatt troen på kontrakter neste månedene og kommersialisering i USA fra q1. Blir ekstremt spennende q3-presentasjon for dette caset.

9 Likes

Sitter lastet enda ja :sweat_drops:

2 Likes

Metoo

2 Likes

Har vært i kontakt med «sky Joe» å kan bekrefte at DC har et par mann på messa. Videre meldes det at den agriculturelle sektoren der nede har en vekst på 10 % ish så langt i år, men som de fleste sektorer så blir 2023-2025 litt drevet av Ukraina situasjonen.

Men……en melding om salg nå så tar det godt fyr. Jeg spådde jo en dobling før nytt år :wink: (kurs 23-24 x2) Me lyt sjæu :wink:

4 Likes

Tror sjansen, i nåværende børsklima, er større for å først se kr 14 enn kr 25. Sitter like rolig i båten.

5 Likes

Sitter fullastet :muscle:t4:

3 Likes

Min største investering…70k aksjer

4 Likes

Opp til ripa…og litt til etter siste kjøpet på 18,20.
Og med hvile puls.:wave:

2 Likes

0% gitt opp.

2 Likes

WHAT???
Fleip eller fakta.

Mulig du leste/tolket litt raskt :slightly_smiling_face:

0% = ikke gitt opp.
Aldri hatt flere aksjer enn nå

2 Likes
9 Likes

Solid respons, himmelhav foran andre publiserte saker hva gjelder antall likes, kommentarer, delinger og ikke minst; antall visninger.

(DW Arabic, Facebook)

9 Likes



(…)

2 Likes

4 Likes

En aldri så liten celebritet

5 Likes

Ser det er den samme videoen som lå i den vietnamesiske artikkel. Får se… Kanskje er det noe mer i gjære nå

5 Likes

7 november

4 Likes