Jeg fant i farten intet, men «messa» ligger jo vegg i vegg med kontorene til Mawarid så vi får vel en update fra sosiale medier.
Har dere gitt opp og forlatt skuta?
Nesten ingen aktivitet her.
Hva kommer først :
- 25 kr
- 14 kr
0 stemmegivere
Neida, sitter fortsatt relativt tungt lastet og er tålmodig. Kjedelig med litt slow start i midtøsten og dårlige makrotider, men har fortsatt troen på kontrakter neste månedene og kommersialisering i USA fra q1. Blir ekstremt spennende q3-presentasjon for dette caset.
Sitter lastet enda ja
Metoo
Har vært i kontakt med «sky Joe» å kan bekrefte at DC har et par mann på messa. Videre meldes det at den agriculturelle sektoren der nede har en vekst på 10 % ish så langt i år, men som de fleste sektorer så blir 2023-2025 litt drevet av Ukraina situasjonen.
Men……en melding om salg nå så tar det godt fyr. Jeg spådde jo en dobling før nytt år (kurs 23-24 x2) Me lyt sjæu
Tror sjansen, i nåværende børsklima, er større for å først se kr 14 enn kr 25. Sitter like rolig i båten.
Sitter fullastet
Min største investering…70k aksjer
Opp til ripa…og litt til etter siste kjøpet på 18,20.
Og med hvile puls.
0% gitt opp.
WHAT???
Fleip eller fakta.
Mulig du leste/tolket litt raskt
0% = ikke gitt opp.
Aldri hatt flere aksjer enn nå
Solid respons, himmelhav foran andre publiserte saker hva gjelder antall likes, kommentarer, delinger og ikke minst; antall visninger.
(DW Arabic, Facebook)
Ser det er den samme videoen som lå i den vietnamesiske artikkel. Får se… Kanskje er det noe mer i gjære nå
7 november