Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Da har byggingen av Kong Abdulaziz-parken startet, en av de store parkene i Riyadh. Parken dekker et området på 4,3 millioner kvadratmeter. Trær skal dekke 65% av parken. Mer enn to millioner trær. De skal bygge et nettverk av vanningssystemer på totalt 1350 kilometer. Og den skal være miljøvennlig og bærekraftig, et attraktivt miljølandemerke.
Da er det ikke feil at desert control har fått testet LNC gjennom vanningssystemer til limoneira og golfbaner. Her kan det være gode muligheter for bruk av LNC gjennom bruk av vanningssystemene.

3 Likes

Ingen tvil om at det er et gigantisk prosjekt å man skal være god på å kverulere i mot for at SDC ikke burde få innpass med sitt produkt for deltakelse på noen få prosenter.

3 Likes

Ville spekulasjoner ?

1 Like

Det passer fint inn i et skjema for skryt og detaljering på Cop16 i Riyadh i starten av desember

1 Like

At det skal brukes LNC i det prosjektet? Hvilke signaler tyder på det?

2 Likes

Det hadde vært fryktelig fint om innleggene dine ikke var fundamentert i:

Du @Hayen kan du ikke heller vise til hva som indikerer at det skal brukes LNC i det prosjektet det snakkes om her ?

2 Likes

Helt ærlig - nei. Dette prosjektet har vi vært innom ganske mange ganger, og du har vært aktiv i DC hele denne perioden.

@Hayen Det er så patetisk at du tar utdrag fra et innlegg jeg skrev om en helt annen aksje inn i tråden her. Det svar på om jeg prøvde å snakke en aksje ned der for å komme inn lavere og da skrev jeg at innlegget var skrevet med null baktanker og at jeg bare skrev det som falt meg inn.

4 Likes

Jeg opplever det som veldig beskrivende på innleggene dine her

Redigert :
Hvorfor slenger du ut “Ville spekulasjoner?”
Følger du ikke med? Husker du ikke hva som skrives på denne tråden?

Ærlig talt bingo. Det er da INGEN som har ytret at det SKAL brukes LNC på det prosjektet. Jeg skriver bare at du skal være jævlig god på å kverulere i mot for at SDC ikke BURDE kunne få innpass med sitt produkt på noen få arealer.

6 Likes

Haha burde, det kommer man langt med😅 Send inn en klage da hvis det ikke blir LNC der

Hvis du hadde fulgt med og husket hvorfor dette prosjektet løftes frem (igjen) på denne tråden, så ville du sett at det er et meget godt resonnement rundt hvorfor lnc er aktuell innsatsfaktor.

Tror på det først når jeg ser det, det er så mye spekulasjoner her og det skjønner jeg godt.
Forventer kontraktsmeldinger fra høsten og utover så får vi se da

La meg snu på det da…. Hvorfor vil det være vanskelig/utenkelig @Bingo123 for SDC å få innpass med sitt LNC produkt for dette prosjektet når det i utgangspunktet burde passet som hånd i hanske? :thinking:
Burde være lov å håpe på et utfyllende svar som kanskje kan diskuteres videre på tråden.

Hvorfor det vil være vanskelig ? Det er masse prosjekter som burde passe bra for DC. Her må vi nok forholde oss til piloter, og i særdeleshet stage 2 og det eneste som teller er signerte kontrakter. Hittil har det kommet en.
Hva noen ihuga fans her mener burde skje har null betydning, uansett hvor hissig @Hayen er :sweat_smile:

Svar i mot er du snill på det jeg spør deg om så vi kan diskutere videre her på tråden som kanskje flere vil ha nytte av. Hvorfor vil det være vanskelig for SDC å få innpass på dette prosjektet med sitt produkt?

1 Like

Jeg har svart på det, men du skjønner det tydeligvis ikke

Fryktelig lite hissig.

Men er en smule oppgitt over at mye må gjentas og forklares veldig mange ganger/når det dukker opp ny info om noe som burde være godt kjent for aktive forumdeltakere.

Bare i teksten fra jobbis så står mye i klartekst :

2 Likes

Detter hva jeg skriver, og dette er hvordan det blir tolket av Bingo.

Fint om du prøver å lese hva andre skriver.

2 Likes