Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Nei. Det står det ikke.
Men, som sagt, det er en hyperaktuell sak for å ta i bruk lnc. Av en rekke årsaker. Dette prosjektet har vært nevnt, og spekulert i flere ganger over tid her på forumet. Du har vært her hele tiden.

Likevel slenger du ut “Ville spekulasjoner?”
Du burde derfor vite fundamentet for hvorfor vi er flere som synes det er interessant med fremdriften som jobbis la ut (takk @jobbis)
Hvordan skal vi forholde oss til sånne utsagn /
“rope høyt” fra deg?

1 Like

Les innlegget mitt så skjønner du hva jeg mener. Jeg gidder ikke gjenta meg selv

Må huske at SDC hadde først fikk folk på plass i Saudi i januar/februar i år og har såvidt begynt å selge dette inn i Saudi, så jeg synes det er interessant når jeg finner et av de store prosjektene nå har satt spaden i jorden og blir realitet, og ja jeg synes dette prosjektet passer veldig bra for LNC, for alt vi vet kan jo dette være en av de større aktørene de har piloter hos eller har skrevet MOU med, men det er jo et stykke igjen enda før vanningssystem og alt er på plass, men postitivt at de nå endelig har kommet i gang med et giga prosjekt:) synes jeg, du får mene hva du vil, men det må jeg også uten å bli angrepet med ville spekulasjoner og ingenting tyder på at de skal bruke LNC. Da får du i såfall begrunne angrepene dine.

Her inne så er det mange som tror det prosjektet passer bra for LNC. Det er spekulasjoner blant investorer(fans) og ikke noe annet. Det finnes ikke noe håndfast der ute som tilsier at det blir et Desert Control prosjekt.

2 Likes

HEART er vel grunnen til at det kan være aktuelt for at SDC kan få til noe her. De bør i allefall ha en god Edge mtp at HEART er investert i Desert.

Når sluttet selskapstråder å være en arena for velbegrunnede spekulasjoner? SDC er eid av en forlenget arm av kongefamilien og kongefamilien er Saudi Arabia. Skulle bare mangle at ikke prosjekter av en slik karakter diskuteres her inne. Kan ikke se et eneste forsøk på å selge skinnet før bjørnen er skutt.

Forsøk på hersketeknikk er forøvrig en uting (fans).

4 Likes

Er vel å trekke det litt langt og kalle det for hersketeknikk :grinning:Man er bra fan (ikke noe galt i det i seg selv) når man finner store prosjekter og seriøst ber folk her om å argumentere for hvorfor ikke LNC skal bli brukt. Var det også hersketeknikk forresten ?

Har jeg sagt det? Det har vært diskutert tidligere at de store prosjektene i Saudi er luftslott som aldri kommer i gang, nå er et kommet i gang, da synes jeg det er relevant infoen dele.

1 Like

Det var visst @Accountant sitt(som du var kjapp til å støtte @jobbis ) jeg kommenterte der

Erke-klassisk eksempel på hersketeknikk hvor latterliggjøringen ligger solid i bunn.

Hvorfor tror du egentlig at SDC eksisterer? Hva er forretningsideen dersom slike prosjekter vil forbli off-limit i årene fremover? Dette er ikke et privat initiativ slik man er vant med her i vesten. Verdt å minne om at CEO av H-EART, som står bak SDC, også er CEO i Alliance Investment Group SA - som eies av ingen ringere enn Saudi Prince Faisal bin Fahd bin Abdullah Al Saud. Desert Control Group - Småprat 2 - #6949 av Aaleby

Derav hvorfor følgende er på sin plass

1 Like

Hvorfor skulle det ikke være en viss sannsynlighet for at LNC skulle bli brukt, sett i lys av de egenskaper som allerede er godt kjent? Er det ikke slike “spekulasjoner” de fleste av oss veier våre potensielle investeringer mot?

6 Likes

Hvis når snøballen begynner å rulle eller ketchup effekten kommer så vil slike spekulasjoner være mer relevant enn de er nå. Det har vært luftsuppe og venteboller i lang tid uansett hvordan man vrir og vender på det, særlig i midt østen. Det LNC bidrar med eller løser kan i teorien være aktuelt for en drøss av prosjekter overalt til enhver tid, men jeg vil gjerne se litt bevis før jeg blir med på alle disse spekulasjonene og sannsynlighetsberegningene.

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Er ikke et forum som dette en arena der man diskuterer ideer, muligheter og potensiale? Dette for å prøve å være i forkant når det som blir fakta materialiserer seg?

3 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

3 Likes

Jeg har ikke idiotforklart noen som helst her!

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Nå har jeg lest de 20 siste innleggene, kan ikke se mange av de innleggene som er bare så🙄 så klarer du å utdype hva du mener her? Refere spesifikt til innlegg som bare er så🙄 og begrunne hvorfor de er så🙄 så kan vi diskutere din side av saken, hvis ikke så er du vel bare er lite meglertroll som liker å trolle litt? Utrolig at du fortsatt er på forumet, du er jo bare en shitposter som saboterer hele troverdigheten og verdigheten til hva tekinvestor forumet har bygget seg opp til å bli.

4 Likes

Jeg er spent og forventer svar på denne bingo, om du skal ha noe som helst troverdighet igjen på denne tråden.

Hva er X? Og hvorfor er det desverre ikke sånn?