Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Ah, var det en del av forrige kjøp ja… men i alle dager. Personlig har jeg OCD på runde tall, så kunne aldri kjøpt 501 aksjer :smile:

1 Like

Samme - haha og blir vel en «dyr» aksje for selger hvis resten av ordren ikke går igjennom :laughing:

1 Like

Haha, har det på akkurat samme måte. Oddetall er livsfarlige.

1 Like

Eventuelt bare gi Sara E. litt motstand og vedkommende fikser biffen selv (blokkering).

7 Likes

Vurderer å Lage en fake profil som skal hete Sara B, med kun et formål og gjøre det samme som Sara E. mot Sara E.

11 Likes

Fikk det samme fra LinkedIn når jeg rapporterte Sara E.
At LinkedIn syns det er greit å operere på siden deres uten etternavn og bilde er uforståelig.
Får gjøre det samme vi som er DSRT aksjonærer.

De som har oppsamling av kurtasje for alle handler i samme selskap per dag.

2 Likes

Alltid lurt på åpningsauksjonen i Desert…100+ aksjer til langt lavere kurs enn sluttkurs dagen før. Hva er poenget?

Viktig å riste pengetreet i ørkensanden om morgenen…

7 Likes

Selskapet selv gjør alt de kan for å ignorere Sara E slik at hun gir opp og går videre i livet. Men dere gjør det ikke enkelt for dem når hun hele tiden får så mye oppmerksomhet fra “eierene” i selskapet :face_with_hand_over_mouth:

Du bommer (som vanlig) @Morti :

Har aldri bommet på noe før. Men hvis jeg bommer her så velger ledelsen feil strategi i å håndtere slike folk. Det vanlige er enten å ignorere eller sette advokater på saken. Ikke å be småaksjonærer om å håndtere det for seg… Ikke tillitsvekkende dette heller.

Hahah fantastisk humor! :joy::joy: Eller?… :joy:

1 Like

Så det hadde du brukt aksjonærenes penger på i en slik liten fillesak som ceo for et selskap som har bygget utallige mursteiner rundt produktet å bare går rundt å venter på Feedback for å få produktet validert for markedet en gang for alle :upside_down_face: Du skulle blitt fort blakk innen eiendom med den strategien der kompis :face_with_hand_over_mouth:

4 Likes

Jeg sa enten eller. Enten så er det en sak som er verdt å forfølge eller så er det ikke det.

Blitt dyrt å sendt advokat på alle Mortier der ute ja😂

Ja det hadde blitt dyrere enn du tror… Jeg har aldri tapt i retten heller. Ble faktisk saksøkt for 23 millioner i fjor. Vant på alle punkt :wink: Så det kostet saksøker over 800 000. Eller det samme som en ukes omsetning i Desert på børs.

IMG_5156

4 Likes

Har «kameraten» vår begynt å legge ut sperreposter igjen…?