Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Nettopp :wink::man_shrugging:

Du skrev nettopp du solgte deg ut for 6 mnd siden. Punktum for i dag.

Og dette forsøpler du tråden med? Seriøst? En lyttepost er av mikrostørrelse. Ubetydelig.

Kanskje. Men stoler ikke på
Deg lenger, da du forteller havsannheter.

:joy: Forteller alt annet enn halvsannheter. Bare du som ikke evner å catche helheten.

Helheten har du fortelt helt av deg selv.

Og helheten stemmer på en prikk :wink: Bruker TI for å sparre meninger. Intet annet. Halvsannheter er ikke meninger, men forsøk på tåkelegging. Som er å ødelegge for seg selv. Anyhow, du er ikke verdt det. Waste of time.

Et halvår siden😂? Så kjøper du lytteposter?

Poenget er at en må være ærlig. Ikke at en alltid skal ha rett! Jeg har innv. 6 siffret beløp her. Jeg gidder ikke tull. Om jeg taper de kronene er det helt greit. Jeg kjøper heller ikke lytteposter og skriver jeg har solg meg ut for 6 mnd siden.

Er du helt dust? Alle og enhver har nettopp kunnet lese at undertegnede var inne med et lite beløp for noen uker siden. Ble masse oppstyr. Skjermbilde og alt. Skrev endog at aksjene ble solgt på kr 7. Hvor mye ærligere kan man egentlig være? Transparent fra start til slutt. Er ikke akkurat som om den har blitt forsøkt gjemt under teppet :wink:

Derav

1 Like

Fremstår vel heller som et forsøk på avsporing vedr. Silal? Så da spørs det vel om det finnes noe håndfast, jeg fant ikke noe til å underbygge LNC hvertfall (annet enn de likesene).

LNC til bruk innendørs hører vel hjemme i bakvendtland.

Det kan være jeg er dust. Men vær redelig i det minste.

Probably, måtte vel eventuelt vært for å oppnå noe annet enn vannbesparelse.

Handle rdet kun om vann?

Tja de har andre prosjekter i fase 2 også, vingårder og citrus produsent, så her kan det komme kontrakt på mellomlang sikt. Midtøsten. Også har du noen unkowns som kan komme, kursdrivende partneravtaler, større prosjektavtaler i Midtøsten tipper jeg kommer i løpet av året, før COP16. Men tipper det er forventninger til golf og landskap som vil drive kursen oppover fremover.

1 Like

Enig der, ikke minst denne. Ingen ting er skrevet i stein, overhodet.

1 Like

DC confirmed? :grimacing:

https://www-arabnews-com.cdn.ampproject.org/c/s/www.arabnews.com/node/2557321/amp

Topian: «At the national level, we collaborate with government partners and esteemed institutions, including Saudi Arabia’s Ministry of Environment, Water and Agriculture, the King Abdullah University of Science and Technology, the University of Tabuk, and the National Research and Development Center for Sustainable Agriculture — Estidamah.

Scaling technologies that are not yet mainstream in the Kingdom is essential and it can only be achieved collectively. This is why, whether in agriculture, aquaculture, or novel foods, we have focused on partnering with companies that are able to transfer the required innovations.

In agriculture, our ongoing pilots include soil-amendment technologies, a combination of water-saving interventions, and controlled environment agriculture systems.» (min utheving)

Edit: Ser at det forsåvidt er meldt tidligere også her TOPIAN on LinkedIn: ESTIDAMAH and TOPIAN sign MoU

«In agriculture, our ongoing pilots include testing various soil amendment technologies to identify the most suitable combination of water-saving technologies for the climate in Saudi Arabia.»

2 Likes

Det er også bekreftet av OKS at de samarbeider med NEOM. Og da er det kanskje et tegn på at pilotene går bra, når Ben Allgood
Som er Senior manager NEOM Urban development sier dette:" The next Nobel prize winner Ole Kristian Sivertsen no doubt. Technology the world needs now."

Dette er jo en av de unkowns som vil få kursen til å eksplodere på mellomlang sikt om det kommer avtale her.

5 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.