Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Tror ingen har forutsetninger til å kunne spå når DC vil ta av på børsen. Blir gjettekonkurranse. På mellomlang sikt er det kun golfsegmentet som virker å kunne tilføre inntekter av betydning. Mye annet som også er på gang, men her går det i betydelig saktere tempo. Kursen vil nok fortsatt være preget av at TTT frem til man ser klare tegn til at den trenden er i ferd med å snu.

Ja, så det.

Forventer mye mer. Det er mange, mange store som på ballen for tiden. Så tolmodighet er bra. Selv om tilliten er tynnnslitt etter mange år, tror jeg det nærmer seg stygt et breaktrough de neste mnd.

Virker å være drømmerier mest av alt.

Har du snudd skuta nok en gang?

Spennende, men er det en jeg ikke lytter til et sekund på HO forum så er det Cruelly. Låste innlegg stappfull av løgner bla for ikke lenge siden. En som har bedt om kilde ser jeg, kan vedde på at det ikke finnes.
Men uansett utrolig spennende med det som skjer i Irak.

1 Like

Hehe, godt mulig, alltid greit å få sett på grunnlaget for påstander. :slightly_smiling_face:

Liten tvil om at TTT men utviklingen i pilotene vil jo også gi oss svar, så tenker det er mulig at vi vet en god del mer innen 6-12 mnd.

1 Like

Konsentrer deg om ballen, ikke mannen. Har hatt samme syn i lang lang tid.

1 Like

Det har du dessverre ikke. Legger ballen død.

Du legger ballen død ved å plante en feilaktig påstand? Good one. Solgte meg ut for et halvår siden hvor hele investeringstesen var håpet om en oppgang i tilknytning til Limoneira. Som aldri kom.

1 Like

@SILVER1 Hvor ble det av kilde her ?

Her bør du som har følgt DC så lenge ikke søke info? Du søkerkun info her. Har du kontroll på hva som blir skrevet utad om DC ?

Aleby? Var du ikke inne for 19 dager siden? Du plukket en lyttepost? Eller hva det løgn?

@SILVER1 Hvor har dere stått noe om at Silal bruker LNC?

Du leser deg ikke opp! Silal er et ungt selskap. Prøv og finn litt ut av selskapene selv.

Virker som du farer med løgn her. Kan du ikke bare vise til en kilde i stedet for å komme med dette tullet

1 Like

Ok .Det mener du?

Håper ikke det, men vis kilden da som forteller at de bruker LNC innendørs i det prosjektet

2 Likes

Driver ikke med løgn. Overhodet. Er heller ikke negativ i mitt syn på DC. På sikt. Som sagt; bry deg mer om hva som faktisk blir skrevet heller enn å prøve å koke sammen noe som ikke eksisterer.

Kjøpte du ikke en lyttepost?

Svar godt nok?

Det står i ditt eget innlegg. Punktum.