Ja jeg regner med å selge de øverste neste år. Og da tror jeg timingen kan bli god for inngang i Desert muligens.
Ikke umulig det
Fordi de kjøper en aksje som du eier?
Fordi Aaleby sier de er dyktige og jeg stoler på Aaleby:) nei vet ikke, de har vel track record å vise til.
Tror de fleste av oss mener at Aaleby har innsikt (du også😉).
Men vedrørende Al Nahyan, er det ingen som tenker det potensielt kan bli et møte med DC?
Tviler, hadde vel vært mer logisk med et møte med en av partnerene der nede
Hvis det gjelder disse globale møtene også?
Om så er tilfellet at de får en plass i de møtene der er det sinnssjukt positivt i hvert fall. Drømmescenario, men som sagt tviler jeg.
Enn om han har med seg “konfekt i kofferten” (som i avtale mellom Soyl og myndighetene) for å vise at norsk næringsliv er velkommen og har store muligheter i UAE.
Accredited CSO står for “akkreditert sivilsamfunnsorganisasjon” (Civil Society Organization). Det betyr at en slik organisasjon har fått formell godkjenning (akkreditering) til å delta i spesifikke møter eller prosesser, som for eksempel FN-relaterte møter. I konteksten du refererer til, betyr det at disse CSO-ene er formelt godkjent av FNs rammekonvensjon om bekjempelse av ørkenspredning (UNCCD) for å delta i viktige møter, som COP (Conference of the Parties).
En akkreditert CSO har dermed tilgang til:
Å delta i diskusjoner.
Å bidra med innsikt, anbefalinger og synspunkter på politiske saker.
Å samarbeide med FN for å fremme tiltak på bakkenivå i sine land eller regioner.
Akkrediteringen innebærer at organisasjonen oppfyller visse kriterier satt av FN for å være en del av disse prosessene.
Hørte fra en at de er like ved nå å være nede på 3 dager på å påføre LNC på en golfbane. Da vil de treffe på det vinduet golfbanene har når det gjelder å holde banen stengt. Ganske imponerende utvikling.
“Some impressive start ups were showcased on our “Climate Walk” including Mohaned Al-Sharif and Adel Gaffar of Soyl and LNC (liquid natural clay)!”
Både Soyl og Saudi Desert Control jobber bra nå med å reklamere/fronte LNC. En svært viktig synergieffekt av å ha to lisenspartnere. Hadde blitt tungt/umulig for et lite selskap som Dsrt å gjøre dette selv.
Og lisenspenger regnes av topplinje og det er bra
Topplinjen er en bedrifts samlede inntekt før skatt, avgifter og fradrag er trukket fra. Det er altså bruttoinntekten . Et annet ord for dette er driftsinntekter . Grunnen til at den kalles topplinje , er at den står på den øverste linjen i resultatrapporten fra et regnskap.