Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Vi får se, ruller triggerne inn nå på rekke og rad så tviler jeg på at kursen vil falle. Spørsmålet om neste emisjon blir for hvermannsen i det hele tatt. Plutselig ligger er oppkjøp på trappene også, skal ikke se bort fra at flere aktører vil ha interesse av dette, så jo mer lnc blir validert jo mer øker sjansen for et bud også. Per nå er dette et alt for godt produkt som virkelig er en nødvendighet for verden akkurat nå, til at jeg hvert fall vil sitte uten aksjer. Men vi kan være enig at potensiale er skyhøyt, men uenig om veien til potensiale utspiller seg.

1 Like

OKS skal på scenen

2 Likes

1 Like

Hva skjer ??

Bør vel ikke komme som tidenes sjokk om de som presset kursen opp ikke har hatt et veldig langt tidsperspektiv på sine kjøp.

tviler egentlig på det er de som selger, du nevnte vel det sist også, men da var det noen helt andre. Ser litt mer amatørmessig ut disse salgene, tipper mindre retail, eller kanskje Nina.

1 Like

Er jo nesten ikke kjøpere her

Vi snakker mikrovolumer….

Ja, så mindre retails er mest sannsynlig kanskje.

Huff huff huff
Dette ser ikke bra ut

Omsetning 286 219.

Kroner.

1 Like

Er ikke tatt helt fra løse luften. Sett i lys av at Tandsæther solgte noen tusener på gårsdagens liste. Time will show. Fra XI
Capture

Er ikke logisk, så tviler. Men vi får se ja:)

Woop Woop,

Green maramer, de vi sniffet oss fram til i går. De er svære og har blant annet NEOM i porteføljen.

Green Maramer is a prominent company in Saudi Arabia, specializing in landscaping, irrigation, and plant nurseries. It is part of the larger Maramer Group, which has been involved in the construction and infrastructure sector for over 30 years. Green Maramer plays a significant role in advancing the Saudi Green Initiative by contributing to environmental protection, sustainable irrigation practices, and landscape development. The company is deeply involved in projects that aim to transform the Kingdom’s green infrastructure, offering expertise in modern irrigation systems that minimize water usage while maintaining high-quality landscaping.

Green Maramer also operates plant nurseries that house a variety of local plant species, and they use advanced techniques like automated irrigation to optimize resource use. Their projects include both public and private landscapes, such as parks, villas, and roads, with a focus on sustainable practices that align with Saudi Arabia’s Vision 2030 goals

3 Likes

" The company is deeply involved in projects that aim to transform the Kingdom’s green infrastructure, offering expertise in modern irrigation systems that minimize water usage while maintaining high-quality landscaping."

3 Likes

Saudi Arabia ass, de ligger ikke på latsia

NCVC team er staten
National Center for Vegetation Cover Development and Combating Desertification

3 Likes

1 Like

Noen som får lest artikkelen?

1 Like

Blir litt hvis om atte dersom. Er vel ikke til å stikke under en stol at Dere investerte får en ny emisjon i fanget innen året er over. Dere får håpe sveitserne tar et tak.

Jeg forholder meg til guiding, hva du forholder deg til får være opp til deg. De har penger til Q4 uten inntekter medregnet, det skal skje mye spennende før den tid. Ser jeg at det fundamentale går feil vei og guiding/triggere ikke kommer så skal jeg forholde meg til det også. Nå kom det to sterke fundamentale nyheter i dag, så det lover godt:) staten begynt å teste ut LNC for afforestation også nå, det er musikk i mine fundamentale ører.

2 Likes