Det er åpenbart at RFK er relevant for tråden også hans politiske meninger, mulig det gikk for langt, men skal man først bedrive meningssensur og redusere kritisk tekning, så er det et minstekrav at man sensurerer hele diskusjon og ikke bare den ene siden, da man mister hele bildet og sitter igjen med en forvrengt forståelse av diskusjonen og meningsdeltagerne.
Hvordan ligger dere an med kjøpet av arvingen?
Argumentet med å spre risiko virker absurd når han selger i markedet på denne måten.
Han ødelegger jo egne verdier. Han har sikkert redusert verdien av egen portefølje med over 1 million.
Ja det er jo trist å se på…
Er det han som selger nå?
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Jeg har ikke tenkt å bidra til en ny usaklig diskusjon her, men for å være ærlig tror jeg det er andre årsaker til at innleggene dine har blitt skjult. Jeg har kun svart usaklighet med usaklighet, og forstår selvsagt om mine egne usaklige innlegg blir slettet, og det klager jeg heller ikke på. Så her får du kjempe din egen kamp.
Jepp @Aaleby
Anbefaler alle å trykke på play her !
Siemens offers an interesting presentation on November 12, 2024 16:35 at SPS 2024:
“Desert Control’s Quest for a Greener Future: How Software-Defined Automation Delivers”.
This link will take you directly to the presentation: Desert Control’s Quest for a Greener Future: How Software-Defined Automation Delivers
Enig, interessant og innovativt. Love it!
Yes ! Fin måte å avslutte på av han i Siemens
Tenker du på når han sier det vil komme noe som vil overgå dine drømmer?
Ja, akkurat
Som jeg sa i juni, techen kunne vært et attraktivt selskap i seg selv, hadde man kjørt ipo i usa kun på teknologien, hadde jeg ikke blitt veldig overrasket om vi hadde fått en kurs skyhøyt over dagens mcap. Da tenker jeg på datateknologien, produksjons og påføringsteknologien, måling og sporingsteknologien.
Hvor mye mente selskapet de skulle tjene i 2025 for 3 år siden sammenlignet med i dag?
Dvs hvordan er ambisjonene i dag sammenlignet med for 3 år siden?
Min filosofi er at endringene i fremtidstro er en viktig faktor for hvordan kursen går. Det er troen på fremtiden vi kjøper.
Vet ikke, men husker de la noen skyhøye forventninger i 2021. Jeg tror de trodde de skulle få større strategiske kontrakter i midtøsten umiddelbart, for så å viderutvikle underveis i tråd med kontraktene. Men her bommet de, en feilvurderingen og endte opp med lengre testfaser og ventetid på regulatoriske godkjenninger. Det er først nå teknologien deres er tilstrekkelig utviklet til å kunne kommersialiseres og de har alle regulatoriske godkjenninger på plass. I 2021 tok det flere måneder å implementere på kun
en golfbane, mens det nå kun tar et par dager.
Sivertsen sto selv for en total feilvurdering av kommende salg slik jeg ser det. Dette kom bl.a. til uttrykk for at det blei produsert 12 produksjonsenheter for å teste hvor raskt en kunne gire opp produksjonen. Jeg lurer på om disse allerede har blitt kassert uten å ha vært i noen kommersiell produksjon.
De enheder blev solgt til Saudi og Dubai:ok_hand:.