Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Burde passe bra her

https://www.bayer.com/en/agriculture-overview

Og her

(Vet det er mulig samarbeid her)

Hvis LNC funker så bra så må det jo være en klar oppkjøpsmulighet for et av disse selskapene

1 Like

All tid i verden har man hatt lenge. Må nesten agere på hva man vet, hva som anses som mest sannsynlig. Heller enn å håpe på best case.

Oppkjøp for meg er ikke langt unna worst case.

1 Like

Enig. Men best case om man skal makse kursen på kort sikt.

Da må de betale biotekprosenter i premie i så fall
Hvor mange ganger over gjeldende kurs ble Algeta solgt for

Ville aldri tilgitt meg selv om jeg hadde solgt dsrt, et så unikt i produkt i en verdens som trenger det så sårt, bare for at nå ser det ut som man har veldig god tid, også klinker inn en av de mega kundene, eller et oppkjøp, eller noe annet som sprenger skalaen. Det er så mange unkown unkown som kan komme når man er alene om et sånt produkt. Så da piner jeg meg heller gjennom om kursen skal presses videre ned til det kjedsommelige av arvinger.

Eller at trenden bare snur og investorer flokker seg til, det kan fort skje det også. Renta litt bed og risikokapital begynner å våkne. Er veldig vanskelig å treffe på dette om man sitter ute. Man kan fort tro trenden har snudd, men så blir man lurt, også tenker man at den faller sikkert ned igjen, med da stikker den.

Har null tro på at MENA eksploderer helt ut av det blå på nåværende tidspunkt. Oppkjøp blir for spekulativt, selv om muligheten alltids er tilstede. Og særlig mange flere unknown unknown klarer jeg ikke å se pdd. Utover en golfkontrakt med link til PGA.

For egen del er det uansett såre enkelt; NTI på litt over kr 2 vinner 10 av 10 ganger. Blir som med Ulti-kollapsen; svir ikke så tungt om man står inne for investeringsrasjonalet. Eller mangel på i dette tilfellet. Selv om jeg sitter på en ørliten pott.

Ja, det er ganske tynt på kort/mellomlang sikt
Rart det ikke er enda flere som kappes om å kaste seg på avtaleformen som ble meldt nå. Ved 25% vannbesparelse eller mer skal det jo være no brainer omtrent

De får betalt under også, bare mindre beløper. Men funker ikke LNC så er jo løpet kjørt uansett, og de burde da ha kastet kortene,

NTI mener jeg er minste like høy risiko som dsrt. Men får bare være enig om å være uenig. For meg er det dsrt 10 av 10 ganger alle dager i uka over NTI.

Ja ser det er flere som mener det vil ta lang tid før evt NTI stiger til værs
Først må de leve opp til 1,5 milliard i market cap og i dag er inntektene veldig begrensede
Når de store evt gjør uttak/bestiller er også uklart
Er vel en grunn til at den ikke kommer seg løs fra lavt 2 tall

:+1:

(forskjellen er signifikant; både NTI og DC sørger for betydelige besparelser. Førstnevnte har derimot gjort seg ferdig med nødvendigheten av langvarige testfaser og står på nippet til å skumme fløten. En redegjørelse for sannsynligheten for suksess krever et dypdykk. Mao; feil tråd. Risiko er det i absolutt alt av høyrisk-aksjer)

@Bingo123 dine kunnskaper om NTI er ikke-eksisterende. :wink: ARR ligger per i dag på USD 12 mill. Som er et stykke unna veldig begrenset.

PS; beklager avsporingen.

Jammen bra at jeg sitter i begge da :wink:

1 Like

Jeg også gjør det. Bare en mindre post i NTI foreløpig

Samme her…har (foreløpig) bare 50k aksjer i NTI

6 Likes
2 Likes
2 Likes
2 Likes
1 Like