Leveransene må gå bra
Det gjelder jo absolutt alle piloter de har gående, og alle virksomheter helt generelt. Heldigvis er jo leveransene gjennomgående gode, og blir bedre og bedre.
Og trekker de seg så vil nok også andre interessenter tenke seg om en gang til også.
Nesten så jeg får lyst til å finne en murvegg for å dunke hodet 10 ganger i veggen. Helt vanvittig at du ikke catcher poenget. Om ikke teknologien fungerer så forsvinner hele eksistensgrunnlaget. Hva man måtte ha av kontrakter på det tidspunktet og med hvilke innbakte forbehold vil være det minste problemet.
Jeg skjønner poenget, men det er jo akkurat den risikoen som diskuteres her. Det at vi ikke vet hva som skjer i fremtiden er jo grunnen til at det spekuleres og diskuteres her. Jeg vurderer at det til tross for mange vellykkede piloter er en risiko for at det ikke fungerer like bra i selve prosjektet.
Så fint at du er tilbake med dine gode og innsiktsfulle refleksjoner Morti…slår aldri feil…kurs ned og så er Morti der
Vil ikke ødelegge moroa deres når dere har en sjelden god dag med oppgang vettu
Du fremstår som fullstendig bak mål, avtalen har vært kjent i flere uker, dagens nedsalg er neppe begrunnet i avtalen.
Hvis det er slik at ingen avtaler er bindene eller har høy sannsynlighet for å bli brutt så skjønner jeg ikke hvorfor avtaler skal børsmeldes……
Har jeg sagt noe annet enn at avtalen har vært kjent i flere uker? Har jeg sagt noe om dagens kurs?
Men det jeg kan si med hundre prosent dekning er at markedet har tatt alle avtaler til nå med et gjesp.
Den eneste skribenten her i tråden som har vært negativ er meg. Ser ut som jeg treffer i krysset og at du er bak mål.
Ingen tvil om at du har hatt rett mht kursutvikling hvis du har vært bear.
Men hvorfor?
Jeg er i alle fall ikke i tvil om at LNC virker.
Så det må være noe annet som ligger bak. Jeg spurte Chatgpt og fikk til svar at inntjeningsforventninger har blitt nedjustert de siste årene.
Golfbaner er ikke like stort som det gamle «make earth green again» med økt matproduksjon ogreversering av ørkenspredning. TTT (tålmodighet)
Det beste som har skjedd nesten hittil var når Limoneira skrev «Desert Control og Limoneira for the win» på LinkedIn nylig. Det betyr at de er happy etter lang tid med LNC i ekte prosjekt. Hvis de i tillegg følger opp med en ny bestilling så er det enda bedre. Golfbanene vil jeg se at blir bra før jeg tar bølgen der.
Golfbaner ekskluderer ikke de to siste.
Golf er et attraktivt marked å starte med. Vannkostnadene enorme og valideringen enklere enn for grønnsaker/frukt.
Matproduksjon og stoppe ørken kommer det også. Limoneira, sitroner, er i første kategori.
Du vet det finnes videoer?
Ikke sett de, eller har du glemt?
Jag vil se at implementeringen der de har landet en deal går bra.
Hva er uekte ved å påføre LNC på deler av et større anlegg?
Dette er ikke biotek. Gress i sandy soil er og forblir gress i sandy soil. Og de begynner å få betydelig datagrunnlag etter hvert. Og nei, du vurderer ikke. Som i den tenkende og analytiske delen av deg. Det er magen som vurderer. Som er hvorfor man ofte får lyst til å rive av seg håret, Kommer null nytte ut av det. Utover at du får utløp for en dirrende indre uro i takt med fallende kurs.
Jeg mener det er et element av spenning forbundet med selve implementeringen der de har landet en avtale.
Hva bunner denne spenningen i? Hva kan teoretisk sett tenkes å skille en fase 2 vs fase 3?
Hvor stor risiko?
50-50
10%
0,1 %
For du uttaler deg som om det er 90-10.
Akkurat der den banen er
Dette er klassisk TI ekokammer. All nedside undervurderes eller nærmest latterliggjøres.
Skal man følge dere slavisk i denne tråden så er det egentlig ikke risiko igjen knyttet til om det funker som det skal uansett golfbane de begynner på og minimum vannsparing er bankers.
Søren bingo, dette blir bare såpkokeri.
Det er én person på denne tråden som pumper ut innlegg basert på egen magefølelse. Null evne til å rasjonalisere, balansere og risikovurdere.
Hvor interessant tror dette er for alle andre Bingo?
Tror du noen som helst får noe ut av dine følerier?
Det som gjør det ekstra problematisk, er at du virker rimelig teflonbelagt i å absorbere info og rasjonelle refleksjoner som servereres til deg.