Vet du hva som fascinerer? Hvor lite risikoavers du er med å investere i omtrent det som finnes av høyrisk-aksjer. Og hvor lite villig du er til å agere på de løpende risikovurderinger underveis. Gir virkelig ikke mening når du samtidig ser fanden på høylys dag. Konstant.
Altså. Dette blir skivebom. Jeg har knapt vært investert i DC i hele 2024. Nettopp grunnet det som vurderes som risiko i det kortere bildet. Har vært åpen om dette mangfoldige ganger. Eier pdd ikke en eneste aksje. Som er forskjellen på deg og meg. Vilje til å agere.
Kom hjem fra jobb å så 100uleste innlegg… Trodde noe stort hadde skjedd, men var visst bare bingo’s magefølelse. Jaja. Her en en liten magestabiliserende kommentar fra mr.golf:
Men hos deg handler det om en annen form for risiko. Jeg mener derimot at hvis det funker som bare det i disse første prosjektene ser det veldig lyst ut
Har aldri skjønt akkurat hva dine vurderinger handler om. Var det et eller annet med forretningsmodellen ?
Risiko er risiko. Løpende vurderinger. For og imot. I mine øyne har det lenge lagt for dagen at TTT. Hvor det ikke gir mening å forbli investert i påvente av klare tegn til at inntekter av betydning er nært forestående. En betydelig risiko i en aksje som sliter med tilliten utover den harde kjernen.
Din form for risiko er å se fanden på lyse dagen. I form av at forholdet mellom LNC på den ene siden og sandy soil på den andre plutselig skal få en helt ny effekt. Negativ i så måte. Som ikke gir mening overhodet on man har satt seg inn i hvordan prosessene foregår. Hvor du heller ikke evner å forklare hvorfor man skal frykte at resultatene plutselig blir dårlige ut av det blå. Og nytteverdien for andre, som blir tvunget til å forholde seg til dine paniske utløp? Som aldri blir begrunnet utover at du har en følelse. Vel 🤷
Evnen til å kapitalisere på teknologien. Den vil vise seg. Og vil være avgjørende de neste par årene.
Du var nyss inne igjen. Solgt med tap da?
Hold venligst mig uden for alt dette Krangel og Tullprat fra visse personer .
Efterhånden nok en ødelagt tråd
Folk med kundskab, bliver overrullet af kunstskabsløse personer med dårlig magefølelse, med deres Flisepikkeri og Tulprat.
Dansken
Var inne med en minipott og solgte på rundt kr 6,4. Med et lite tap når det ble som det ble.
Helt enig. Jeg bare prøver å forstå årsaken til kursfallet fra toppen for å kunne ha en formening om kursutvikling fremover.
Hvis årsaken er at aksjen var hypet kan tidspunktet være bedre nå.
Hvis LNC ikke virker er det bare å komme seg ut men jeg er overbevist om at det virker.
Jeg bare lurer på om golfbaner er nok til å skaffe den oppmerksomheten de fikk etter børsintroduksjon. Derfor tror jeg det lønner seg å ha tålmodighet og kanskje plukke litt på negative dager (?)
Det er jo aldri en dum strategi det, plukke litt over tid og på dårlige dager. Ser man på den elleville utviklingen de har hatt på teknologien, produksjonen, implementeringen og automasjonen. Så ser man fort at desert var ekstremt hypet i 21/22 og det er først nå de er klare for større oppgaver og kostnadseffektivt. Så jeg tror aksjen er undervurdert nå.
Tree Geo Data: Ali Soultan, Gastón Bilder, Mohammed Bahaman, Orn Supaphol, Ph.D., Christopher Addam Empic
Interessant dette. 2 stk fra SDC som er med på prosjektet, Gaston Bilder fra NEOM som står bak.
Litt av et shit-show. Egentlig bare trist. At Kristian P. Olesen aldri fikk oppleve at Desert Control virkelig blomstret og nå blir arven håndtert på den måten…
I tillegg til trist, så er det nær hjernedødt å holde på som de gjør.
Det får liksom dobbel virkning… vi kjøpere venter jo med å kjøpe, når vi vet de driver og selger…
Skulle tro at de innbiller seg at det eksisterer et endeløst marked, klar til å sluke uendelige mengder.*
Gudene må vite hvordan dette vil utarte seg
*som forsåvidt stemmer, om de lar kursen bli smadret i tilstrekkelig grad
Vært morro om den stemmer nå, etter de har dumpet aksjene ned til 1 krone. Kommer bud akseptert på 20,-
Jeg er seig og sta. Helt uaktuelt å takke ja til bud 20.
Og det finnes flere gærninger som meg.
Jada, hadde bare vært funny om arvingene til gründeren sitter å dumper ned på 5-tallet samtidig som de sitter på et bud til 12-14 kroner.
Enig her Hayen…20 er ikke det jeg er ute etter heller