Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

La også merke til den volumspiken i chartet. Weekly chartet ser bra ut med indikatorene som snur nå. Får se om momentet kan vare ut uken :slight_smile:

Kjøres over 6kr nå med volum.

Stanger litt på 6, spennende nå

Har du kjøpt tilbake Bingo?

Jeg har en del jeg
Kjøpt litt mer siste tiden

Liv nå😀

1 Like

Oi, se boka her ja. Det er noen som skal ha mye DSRT. Flaks man kastet seg på her.

2 Likes

Stopp i handelen nå pga oppgang 10% på kort tid

Er jo nå man er etterpåklok, og skulle kjøpt myyyye mer på 5 blank, men tok ihvertfall noen som er ute av markedet på mange år. :slight_smile:

Synd å si det, men dette har disse arvingene godt av å se, og forhåpentlig med det ha lært litt om hvordan man kjøper og selger aksjer, men nå er det vel for sent for dem, men kanskje en annen gang i et annet selskap, men på den annen side: Når de ikke skjønte dette i utgangspunktet er jeg neimen ikke sikker på at de forstår sammenhengen og tar cluet nå heller.

1 Like

Ja, dette unner vi arvingene som nå ser mange hundre tusen kroner rett i dass (unnskyld uttrykket)

Ikke drøyt mye volum enda

Strengt tatt ikke bare bare å orientere seg i et slikt terreng om man besitter null erfaring. Én ting er likevel å gå glipp av noen titalls prosent. Blir nok hakket verre å forholde seg til om DC får en real oppsving i årene som kommer. Men sånn er livet. Synd at far Olesen ikke fikk foredlet arven noen år lengre.

2 Likes

:+1:Absolutt

Ene sønnen er co founder da og ikke i nærheten av å selge
Andre sønnen solgte bare litt
Det er de to søstrene som tydeligvis bare ønsker cash

…eller døtrene vel.

De er vel søstre :grinning:
Men ja, døtrene til Olesen ja

Ja, men i og med at du kalte hannkjønnet av dem for sønnen :slight_smile:

…da er vi enige!

1 Like

Har søstrene solgt hele potten sin?

HAKO virker ustabil da. Han solgte rundt denne prisen sist, får se hvor lenge han klarer å holde seg i skinnet. Han vil spre risiko.