La også merke til den volumspiken i chartet. Weekly chartet ser bra ut med indikatorene som snur nå. Får se om momentet kan vare ut uken
Kjøres over 6kr nå med volum.
Stanger litt på 6, spennende nå
Har du kjøpt tilbake Bingo?
Jeg har en del jeg
Kjøpt litt mer siste tiden
Liv nå😀
Oi, se boka her ja. Det er noen som skal ha mye DSRT. Flaks man kastet seg på her.
Stopp i handelen nå pga oppgang 10% på kort tid
Er jo nå man er etterpåklok, og skulle kjøpt myyyye mer på 5 blank, men tok ihvertfall noen som er ute av markedet på mange år.
Synd å si det, men dette har disse arvingene godt av å se, og forhåpentlig med det ha lært litt om hvordan man kjøper og selger aksjer, men nå er det vel for sent for dem, men kanskje en annen gang i et annet selskap, men på den annen side: Når de ikke skjønte dette i utgangspunktet er jeg neimen ikke sikker på at de forstår sammenhengen og tar cluet nå heller.
Ja, dette unner vi arvingene som nå ser mange hundre tusen kroner rett i dass (unnskyld uttrykket)
Ikke drøyt mye volum enda
Strengt tatt ikke bare bare å orientere seg i et slikt terreng om man besitter null erfaring. Én ting er likevel å gå glipp av noen titalls prosent. Blir nok hakket verre å forholde seg til om DC får en real oppsving i årene som kommer. Men sånn er livet. Synd at far Olesen ikke fikk foredlet arven noen år lengre.
Absolutt
Ene sønnen er co founder da og ikke i nærheten av å selge
Andre sønnen solgte bare litt
Det er de to søstrene som tydeligvis bare ønsker cash
…eller døtrene vel.
De er vel søstre
Men ja, døtrene til Olesen ja
Ja, men i og med at du kalte hannkjønnet av dem for sønnen
…da er vi enige!
Har søstrene solgt hele potten sin?
HAKO virker ustabil da. Han solgte rundt denne prisen sist, får se hvor lenge han klarer å holde seg i skinnet. Han vil spre risiko.