Tok feil her. Citibank skjuler SDC eller H-EART som er det korrekte. Og det er denne kontoen som tok blokken før helgen.
Mao, helt korrekt
Tok feil her. Citibank skjuler SDC eller H-EART som er det korrekte. Og det er denne kontoen som tok blokken før helgen.
Mao, helt korrekt
Dette er SDC. Sjekk aksjonærlistene 10.august 2023. Stemmer overens med børsmeldingene fra tilbake da.
Kanskje det er noe hold i disse ryktene som har skapt så heftig diskusjon her.
Antar at det er SDC som også har kjøpt i dag.
Helt ellevilt bra signal da
Om dette stemmer så er jeg redd dette er starten på et bud. Både SDC og Mawarid er aktuelle for oppkjøpere. Om de ser potensialet og selv ser resultatet, så må jo det beste være å sluke Dsrt.
De vil jo aldri i verden få til det mindre de klasker i bordet med en helt vill budpremie
Tror nok dessverre du tar feil her. Mange seige gamle investorer som sikkert vil takke ja til f.eks. 15-20kr.
Vært frekt da, ranet arvingene på 5,- og uka etter bydd 25,-
Spørsmålet er i første omgang hvor mye de plukker i markedet. Tiden vil vise. Men ingen tvil, mye spennende for tiden
Trenger vel en god del aksjer først enn hva de har nå for å kunne komme med et bud, for ikke å snakke om tvangsoverdragelse / tvangsutløsning av øvrige aksjonærer.
Bud kan de komme med uten å eie en eneste aksje. Formålet med å hamstre aksjer kan være å sikre høyere budaksept.
Tar vi vekk Nordnet Livsforsikring fra topp listen så vil SDC og de største aksjonærene kontrollere over 33%
Da er det bare å kjøpe så mye man kan på dagens nivåer da
Får nok på 6 tallet i morgen også
Er jo ikke sikkert de planlegger noe bud heller, men bare vil ha masse aksjer og være med på oppgangen
Tipper det er OKS som har tipset de, han måtte bare få på plass opsjonsprogrammet først.
Høres naturlig ut. For å få borte salgspresset arvingene gir.
Det ble jo stilt spørsmål om dette på QA også
Jeg er gammel og seig…kjøpte mine første aksjer i DSRT i juli 2021…og jeg selger ikke mine aksjer (frivillig) for 15-20
De kjenner teknologien godt, de vet at de må betale ganske betydelig med lisenskostnader i fremtiden. Hvorfor ikke bare kjøpe selskapet, slippe lisenskostnader, få lisensinntekter fra de andre og ha full eierskap og kontroll over teknologien.
Helt insane hvis de skal klare å kjøpe selskapet for feks 50% av ATH
Kanskje vi står ovenfor noen dager med ganske heftig oppgang nå
ATH på ca kr 40 var med en del færre aksjer i spill.
Uansett hvis de har noe i nærheten av de fremtidsutsiktene mange hevder så ville det jo vært et ran
Forsåvidt korrekt. For de fleste vil det likevel være en god deal. Kun de færreste som er seig nok til å få med seg hele oppgangen. Som vil ta x antall år.
Men, nå snakker vi hvis, dersom.