Hvis du ser på regnskapene til selskapet så sliter de tungt, tapte voldsomt med penger og EK gikk fra pluss noen ti talls millioner til minus 20 mill.
SDC støvsuger her nede.
Hvis du ser på regnskapene til selskapet så sliter de tungt, tapte voldsomt med penger og EK gikk fra pluss noen ti talls millioner til minus 20 mill.
SDC støvsuger her nede.
Da er Saudi snart største eier. I underkant av 400K før de runder 10%. Spennende å se hva planen er
De som sitter på innsiden ser hva som er iferd med å skje. Når vil markedet? Blir spennende q4 neste uke. Forventer lave inntekter, men mye spennende info.
Da har jeg gjort en innsats for å bli kvitt sperra på 5….kjøpte rett underkant av 25k nye aksjer
Har ikke mye igjen nå
Nei, men noen flere små selgere som har kasta seg på og syntes at 5 var for mye og aksepterer 4,9….
SDC må da tro at vi her på nisseberget har mista det helt….
Market Cap på 265 mill…med det potensialet😳
Hva håper du på av salg i 2025? 10% mer? 50% mer? 500% mer?
Ehhh…10%, 50% mer enn hva?
Akkuratt. Skjønner.
Voksent
Ja, ikke noe poeng i å diskutere med mørkets konge
Certain outcome….kan bli sterke saker og jeg slipper å angre på dagens opplasting😊
Kjøpte en mini-post selv i dag, ble for fristende etter x dager med opphørssalg, og den Linkedin-posten fra OKS pirrer nysgjerrigheten ubønnhørlig. Hvor mange er "a solid number"
Blir jo gjetting, men bør være 5-6 minst…? Forøvrig (til deg og off topic) kjøpte jeg 105k aksjer i NTI😉
Tenker at det bør være mer enn et par-tre og da er man fort på 5-6. Som ville betydd solid traction med en snøball som virkelig har begynt å rulle. Men, tiden får vise.
Several tenker jeg 4-7 om i hvertfall. Men folk ordlegger seg jo forskjellig