Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

1 Like

Nyhetsmotoren hos FA har klart å fange opp dagens melding :

3 Likes

Noen som vet hvor lett/vanskelig det er å bli godkjent for disse to programmene?

Denne meldingen er svært potent. Har ventet på denne i lang tid, og mener denne er game changer for utrulling fremover.
Det er nå det starter for fullt.

5 Likes

Opp 20-30% i dag?

1 Like

Jeg lurer på om dc nå, med litt kløkt, kan få dekket 50% /betydelig andel av kostnadene de har i pay-per-save avtalene.

1 Like

« These programs also open the door for performance-based financing models, enabling clients to fund Desert Control’s solution through verified savings and rebates over time. »

Virker vel slik?

1 Like

Ja, jeg ble styrket i den troen etter å ha lest formuleringen du viser til.

Kanskje dc har holdt igjen signering av pay-per-save avtaler til dette var på plass?

1 Like

Er det noen som virkelig har fortjent belønning for sin tolmodighet, så må det være dere aksjonærer i dette selskapet! Jeg krysser fingrene for solid oppgang i dag!:smiley::+1:

5 Likes

Det er i hvert fall mulig at klienter også har sittet på gjerdet i påvente av dette. Vi får håpe slike programmer kommer på plass i andre delstater også.

1 Like

Ganske lett

1 Like

Desert Control som case er en smule likt biotech - dette ligner på de reimbursement-ordningene som selskapene alltid går og håper på for medisinene sine. :stuck_out_tongue:

4 Likes

Fortsatt en del selgere her ja:)

Lol :sweat_smile:

Er jo ikke belønning å hente på børsen lenger.

Vekst selskaper er ikke verdt å investere penger i lenger.

Tydeligvis bare hard cash inn som gjelder.

Meldingen kort oppsummert:
Lettere for kunder å investere i løsningen.
Insentiv til å velge desert control
Åpner for nye finanseringsmodeller
Mer attarktiv, akselerer vekst
Tillitserklæring
Sterkere posisjon

Bingo, dette vil gjøre det lettere å få hard cash inn i høyere tempo.

6 Likes

Det er en mulig gamechanger dette!

2 Likes

Det tviler jeg ikke på!

Sikringen gikk :partying_face:

2 Likes

Jeg mener dette er den viktigste nyheten i selskapet de senere år. Ikke for å hause, men nå kommer det til å skje store ting på avtalesiden

7 Likes