Surrealistisk dag….mange tunge aksjer ned 10% og Desert opp det samme😊
Ja dette redder dagen. Må jo være noen som vet noe mer enn oss vanlige dødelige. Er jo på veldig godt volum også
Håper ikke det. Men at det kommer avtaler er jo ganske klart. Støtteordningen meldt tidligere i uken, mener jeg fortsatt er en av de viktigste nyhetene meldt for selskapet
Rundt regna ca 330 000 aksjer omsatt idag da. Kursen tok vel ikke skikkelig fart før etter lunch. Spørsmålet er vel hvem som kjøper på en sånn dag.
Årets nest høyeste volum og årets høyeste stenge kurs🍾
Leiren blir produsert lokalt, i følge OKS sine uttalelser i Q&A etter siste q-rapport. Eneste jeg tror kan bli omfattet av tollsirkuset er produksjonsenhetene, men mulig Simens har fabrikker i US som kan produsere disse…?
Har spurt selskapet om det - de går klare da alt produseres i US
God helg alle - DSRT holder stand!
Yggdrasil største selger på dagens liste. Det er bra, jo fortere han er tom jo bedre.
Yggdrasil solgte 24000 og har 456 000 igjen. Et par uker til så er han tom:-)
Han kan vel ha solgt i går også, fikk jo bra volum da
Et par uker? Det har gått over 500k aksjer siste to dagene hvor vi ikke vet hvem som har solgt eller kjøpt. Tenker at Yggdrasil for kun har 120-150k igjen og da forsvinner de fort på mandag eller tirsdag.
Yggdrasil er Olesen arvinger?
Ja
Får håpe du har rett at Yggdrasil kjapt er ute. Da er det vel neste arving som skal kvitte seg:-)
Håper de snart er helt tom, noen nyheter til og plutselig kommer bjellesauene, he he.
Det er iallefall morro at når alt annet går ned så er det DSRT som nå holder meg ajour.
Pensjonen min gikk ned like mye som DSRT gikk opp i går. En kan jo ikke annet en å se på all galskapen nå, men heldigvis går noen aksjer mot strømmen:-)
Hvis den holder seg stå sterk som dette, så er det ikke så lenge før man kan begynne å se seg om etter å bryte over 7,5-8 nivået:
Så hva tror forumet…? 7 tallet på mandag eller rett ned igjen?
Håper den går 20 gangeren på mandag , men tror den vil ligge på 6 tallet til vi får enda en nyhet.
Hadde vært så ekstremt kjekt å komme over sin egen GAV 7.24 igjen.
Ingen skal si at de ikke er posisjonert i en megatrend ihvertfall