Nja, du har en større skjult på 8,10 da, skal vi tippe Grunde eller Hjellevik da.
Steike morro å vakne etter nattskift og se hva som har skjedd.
Arctic høyne kurskalender til 10kr og kursen har vært oppe i 8.4kr idag. Dette viser bare litt av hva vi har i vente:-)
Ble flashet en ordre på kjøp 50k, + en salgsordre på 100k i sluttaksjon. Kurs 8.1. Bra omsetning også i dag.
Hva tenker dere om mulighet/risiko for emisjon nå ? Nå kan jo den settes på 7 tallet
Da hadde de gjort det i dag.
Tror det blir relief nesten uansett hvordan den settes, men føler meg trygg på at den blir rettet og da tror jeg kursen kommer til å gå.
Vært en lang og brokete reise fra kursen falt fra kr 40 til stadig lavere nivåer, med party killere i fleng som har hindret sporadiske forsøk på fornyet traction (Brage og arvinger først og fremst). Med et selskap som begynner å nærme seg alvorlig verpeklar og man har vel kun to potensielle festbremser igjen; den seigeste av arvingene og Hjellvik (tidligere styreformann og våpendrager ilag med Grunde, Altitude). I et kurslandskap uten betydelig motstand om linjalgnukkerne er tolket rett.
Spennende tider. Måtte de seigeste bli rikelig belønnet
Teigland ut med 70k og far Teigland ut med 25k
Kanskje Teigland som lå igjen med 100k på 8,10. egentlig bare vært deilig å fått han ut.
Så han hausser i eget tidsskrift etter privat aksjekjøp og så selger han unna
Kjøp-hauss-selg. Solgte hvert fall 61k på siste liste. Jørgen Rui kjøpte 73k, er vel han instabank sjefen det.
Kanskje ikke noe regler mot slikt…
Så lenge han kommer med korrekt informasjon og har disclaimer så tror jeg ikke det er ulovlig, annet enn umoralsk, men det kjenner jo alle til.
Nå har vel Teigland kun solgt rett over 10% av sine DSRT akjser i følge listene, og han sitter fremdeles på over 450.000 aksjer. Må jo være lov å relisere litt gevinst etter siste oppgang uten å bli stempla som umoralsk. Såvidt jeg kan skjønne har de som fulgte Teigland sine DSRT anbefalinger tjent meget gode penger så langt…
Nå har denne karen en historie, så det stempelet er godt planta i panna fra før av. Han får selge så mye han vil, og jeg ka få synes den umoralske trenden fortsetter når har selger på publisering av artikler publisert i sitt eget medium som følges av svært mange. Men det er heller ikke veldig overraskende, og jeg er ikke sint på han, han har jo fått skapt litt blæst og fått spredt god informasjon om selskapet, men fortsatt umoralsk i mine øyne.
Selgeren som hadde igjen 100k igår blir nok greit tatt ut idag, bare å stålsette seg for videre oppgang nå. Bør bli eksplosivt om det kommer news snart.
Ser Investornytt også har delt Arctic sin oppdatering om DC nå.
Har lest analysen nå og den er svært svært forsiktig. Dette er kun en analyse som omhandler golf segmentet, en liten del av markedet til Desert, alt annet er tatt vekk. Så man kan si at de har analysert en brøkdel av selskapet og den brøkdelen veldig forsiktig og basert på dette gitt et kursmål på 10,-.
De har ikke med landbruk, de har ikke med parker, sandstormer, afforestation, restorstion av ørkenspredning.
Ikke et ord om at dette tross alt er en impact-teknologi som kan løse enorme samfunnsproblemer som det offentlige kan se enormt behov for og egentlig er priceless i form av det problemet de løser. De kan se enorm verdi selv om teknologien nødvendigvis ikke hadde vært lønnsom.
Så egentlig en helt nydelig analyse som lett kan oppjusteres samtidig som Desert leverer.
Partypooperne er i gang igjen i dag også….
Såvidt jeg vet er han ikke en formelt godkjent investeringsrådgiver så han operer i en gråsone.
Uten at jeg har innsikt i analysene og anbefalingene som gis, er det ganske strenge regler på hva man kan “anbefale” ifht. investeringer.
Dette tror jeg er det verste tilfellet:
Det er nok en type de følger ekstra nøye med på ja.