Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Satser nok på at det bare koker bort

Med siste dagers omsetning er lasaronene straks ute :muscle:t6:

1 Like

Heftig

3 Likes

Er det lov å håpe at selgerne snart er ferdige…? Fikk det som de ville og aksjen presterte til og med å gå ned på laveste intradag i sluttauksjonen

Skal vel mest være glad for at kjøpsinteressen er så betydelig salgsvilligheten tatt i betraktning. Legger uansett forholdene til rette for et solid bykst om/når det kommer positive nyheter av betydning.

1 Like

Haha Teigland påstår han har kjøpt tilbake 40k på høyere kurser enn han solgte på pga. Arctic analysen

1 Like

Ser ut til å være vanskelig (foreløpig) å komme seg videre oppover…aksjer i bøtter og spann til salgs rundt 8

Sånn er livet. Tenker man bør være nøgd om den stabiliserer seg rundt rådende nivå i påvente av nyheter.

Ja, enig i det

Hvis dere ser på chartet så kursen stanget hodet i 8 kr ved flere anledninger så er ikke unaturlig at den møter motstand her.

Forskjellen fra nå til tidligere er at det går mye volum. Nærmer oss vel 1 million aksjer på dette nivået.

Blir fort rakett oppover når selgerne er ferdig.

4 Likes

fått rensket bort mye ugress nå ja.

2 Likes

Man kan vel ikke regne med at aksjen holder seg på disse nivåene eller til og med går høyere helt uten en eneste nyhet fra selskapet. Det er vanvittig så treigt det går !

Mente du 8 kunne skje da kursen surret rundt 5,-?

Jeg mener aksjen trenger backing i form av nyheter for å holde seg her ca og også stige mer
Den blir ikke bare her hvis det blir ørkenvandring tror jeg
Jeg trodde faktisk den skulle stige videre frem mot sommeren fra 5 ja
Men tror den trenger noe nå

De skal vokse og pøse ut LNC nå, Bingo. Selskapet har satt seg selv i en ekstremt god posisjon.

5 Likes

Bull så det jomer etter

Og nei, ting går fortsatt i forventet tempo. En slags utfordring med DC over flere år har nettopp vært at det har vært et i overkant transparent selskap uten særlig rom for overraskelser. Man vet gangen i ting og at det handler om proof of concept først, hanke inn kontrakter på en bredere front deretter. I tillegg til at subsidiering av vann og muligheter til å få betalt for å legge områder brakk har sørget for en foreløpig festbrems i visse områder.

1 Like

Var da voldsomt hvor det skal selges i dag…og på kurser jeg trodde vi hadde forlatt

Vanskelig å forlate kurser når det er dørgende stille fra selskapet på nyhetsfronten
Det er masse på LinkedIn, men det hjelper ikke
Når selskapet etter så mange år har så og si null LNC omsetning så er det ihvertfall viktig at de closer dealer så man vet det kommer nok