Hvilket nick?
Får vi flere gode nyheter nå så er snart aksjen i null og ingen omsetning
Det er vel nyheter vi mangler ?
Eneste interessante som har kommet på newsweb er en knøttliten kontrakt
6.66…
Ser andre her inne nevner potensiell ny emisjon etterhvert (ja blir sikkert en positiv vektet vekst emisjon isåfall). Jeg er faktisk enig i at dette allerede nå kan tynge aksjen all den tid DSRT ikke beviser positiv cash inflow. Dette trenger ikke stemme i det hele tatt, men likevel vil usikkerhet knyttet til finansiering tynge slike case.
Ja, vekst og kontrakter som betyr noe nå, så man må ha troa på at de får omgjort piloter og kanskje får seg noen golfbaner i tillegg.
Ser ut som det er en endeløs strøm av poster på 5-10k som hele tiden legges ut til salgs…og nye kommer etterhvert som de opprinnelige spises og da gjerne på enda lavere nivå…har problemer med å skjønne dette🤷♂️
Det er en eller flere som vil ut eller minske. Hva er rart med det?
Desert Control er i støtet
…and it’s gone
Enig. Innen Juni har vi svaret på den formasjonen. Vanskelig å si nå hvilken ende den bryter, men det vil sikkert bli klarere etter hvert som vi nermer oss.
Tror ikke vi snakker om samme formasjon @Morti ? Vi brøt nettopp ned av formasjonen jeg ser på:
Dette er en liten trekant i en mye større trekant. Problemet er at den større trekanten er bearish - (lavere topper med en stabil / likverdig bunn). Bryter vi under bunnene som er satt for denne trekanten kan det bli skikkelig stygt teknisk - da brytes “market structure”, og man vil potensielt se kurser sør for 6 kr. Foreløpig ser det ut til å være kjøpere her nede. Fingers crossed
Jeg ser på den lengre ja. Så litt kortsiktig oppgang til toppen der tenker jeg vi får. Så bryter vi ned om 3-4 mnd
En trade å kjøpe her på 6.50 for å selge mellom 7.50- 8 kroner tror jeg vil kunne gå fint. Men jeg tør ikke
Spekulasjoner tatt rett ut av ingenting…
1 år gammel
Innlegget er 1 time gammelt
Ja for det er innlegget som er i fokus her…“1 year ago”