Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 3

Hvilket nick?

Får vi flere gode nyheter nå så er snart aksjen i null og ingen omsetning :sweat_smile:

1 Like

Det er vel nyheter vi mangler ? :laughing:
Eneste interessante som har kommet på newsweb er en knøttliten kontrakt

2 Likes

6.66… :japanese_ogre:

image

1 Like

Ser andre her inne nevner potensiell ny emisjon etterhvert (ja blir sikkert en positiv vektet vekst emisjon isåfall). Jeg er faktisk enig i at dette allerede nå kan tynge aksjen all den tid DSRT ikke beviser positiv cash inflow. Dette trenger ikke stemme i det hele tatt, men likevel vil usikkerhet knyttet til finansiering tynge slike case.

1 Like

Ja, vekst og kontrakter som betyr noe nå, så man må ha troa på at de får omgjort piloter og kanskje får seg noen golfbaner i tillegg.

Ser ut som det er en endeløs strøm av poster på 5-10k som hele tiden legges ut til salgs…og nye kommer etterhvert som de opprinnelige spises og da gjerne på enda lavere nivå…har problemer med å skjønne dette🤷‍♂️

Det er en eller flere som vil ut eller minske. Hva er rart med det?

Fin liten trekant under utvikling:

3 Likes

Desert Control er i støtet :sweat_smile:

…and it’s gone :japanese_ogre:

Enig. Innen Juni har vi svaret på den formasjonen. Vanskelig å si nå hvilken ende den bryter, men det vil sikkert bli klarere etter hvert som vi nermer oss.

Tror ikke vi snakker om samme formasjon @Morti ? Vi brøt nettopp ned av formasjonen jeg ser på:

Dette er en liten trekant i en mye større trekant. Problemet er at den større trekanten er bearish - (lavere topper med en stabil / likverdig bunn). Bryter vi under bunnene som er satt for denne trekanten kan det bli skikkelig stygt teknisk - da brytes “market structure”, og man vil potensielt se kurser sør for 6 kr. Foreløpig ser det ut til å være kjøpere her nede. Fingers crossed :crossed_fingers:

Jeg ser på den lengre ja. Så litt kortsiktig oppgang til toppen der tenker jeg vi får. Så bryter vi ned om 3-4 mnd :innocent:

En trade å kjøpe her på 6.50 for å selge mellom 7.50- 8 kroner tror jeg vil kunne gå fint. Men jeg tør ikke :innocent:

Spekulasjoner tatt rett ut av ingenting…

4 Likes

1 år gammel

1 Like

Innlegget er 1 time gammelt

1 Like

Ja for det er innlegget som er i fokus her…“1 year ago”